Julesang!

panterinnen

Gift med forumet

Hva er din favorittjulesang?
Det finnes jo så mange flotte julesanger rundt omkring [:)]

Min er: Mitt hjerte alltid vanker... synes den er kjempenydelig jeg [:D]

Åååå får helt julestemning av de fine bildene dine jeg Panterinnen [:)] Jeg elsker "En stjerne skinner i natt" jeg. Da kommer jeg i skikkelig julestemning. Så nå håper jeg virkelig det kommer litt snø snart....Men er veldig glad i julesanger generelt. Er en spesiell stemning over de fleste!

Har nettopp bestilt jule-cd.... Tror den heter "de beste julesangene". Har den bl.a. på Enjoy.no (Ellos). Er jo så mye fint! O helga natt, nå tennes tusen julelys.... Jul i skomakergata er fin, selv om den kanskje ikke er direkte julesang. Men den får meg i julestemning! Kommer det på tv i år??

glade jul, hellige jul..osv.. er min favoritt sang!! [:D][:D]

Å ja, den er kjempefin...Hun hadde så mye bra musikk før synes jeg...men må inrømme at jeg er mest glad i de norske julesangene jeg [:)]

Det må være White Christmas! I'm dreaming of a white christmas... nanana...

Det er nok blånissene som kommer i år...
savner jul i skomakergata jeg.. blir ikke det samme å kjøpe den synes jeg... likosm noe spesielt å se den i jula..
Husker dere den gylne hale?? det hotellet der man snakket døvespråk og sånn?

hehe.. den synger jeg for minsten og bytter ut jon blund med sandermann.. hehe [:D]

har vert i barnehagen denne uken i forbindelse med en oppgave jeg skal skrive, og der øvde de på en som het "en stjerne skinner i natt" fikk nesten tårer i øynene når jeg hørte de sto og sang, de var SÅ flinke!
Syns det er så fint å høre julesanger fremført av barn![:)]

Min store favoritt er Fairytale of New York. Den er helt nydelig! Ellers får jeg julestemning av nesten alle julesanger jeg. O helga natt er også nydelig [:)]

hmmm.. tror ikke jge har hørt den før tingelingen2??

Kuleste julesang er: "All I want for christmas is my two front theet..." Den fineste er Helga natt...

Den er med the pogues, litt irsk aktig i musikken. Forresten, så at du er fra Larvik Panterinnen. Det er jeg og [:)] Men bor for tiden i Hønefoss

Beste sangen jeg veit er den fra de Disney tegnefilmene som sendes på juleaften; WHEN U WISH UPON A STAR. Det er den beste jeg veit[:)] Er så fin tekst på den syns jeg... (Har teksten i boka som heter Disneys juleaften)

Mange vakre julesanger.. Noen jeg syntes er fine:

O Helga natt
En stjerne skinner i natt
When you wish upon a star...
Det største vi kan få (med wencke myhre og Tor Endresen da..hehe..[8|])

ORIGINAL: tingelingen2

Den er med the pogues, litt irsk aktig i musikken. Forresten, så at du er fra Larvik Panterinnen. Det er jeg og [:)] Men bor for tiden i Hønefoss

Er du det, artig da [:D]
Bodd i Larvik lenge eller? alder på deg?

Jeg bodde i Larvik fra jeg ble født til jeg var 18. Foreldrene mine bor der ennå, nærmere bestemt Tjølling. Jeg er 25 år. Hva med deg?

Å stå i kirken å være med å synge "DEILIG ER JORDEN" er en fantastisk følelse. Den er virkelig min favoritt. Det er jo ikke en julesang egentlig, men den hører til julen likevel.

ORIGINAL: tingelingen2

Jeg bodde i Larvik fra jeg ble født til jeg var 18. Foreldrene mine bor der ennå, nærmere bestemt Tjølling. Jeg er 25 år. Hva med deg?

jeg er 22 år... bodde i larvik frem til jeg var 18 selv.. siden har det vært litt frem og tilbake [:)]
men hele familien min bor der og sånn.. så er jo en deeeel hjemme da.. ikke så langt unna heldigvis [:)]

Back
Topp