julerengjøring

en_til_på_vei?

Elsker forumet
har alle hatt julerengjøring i hjemmet sitt??
eller er det noen som fortsatt ikke har tenkt på det[;)]

her er vi under oppussing og anner ikke hvordan julerengjøring jeg bør gjøre da[8D] for så fort jeg har gjort noe ser det ikke ut uansett...
for alt er bare kaos her hjemme og under oppussing osv[8D]

så snakker mannen om at vi må jo pynte til jul.. kjenner det ikke frister i år [:@] ikke gardiner i noen av romma er rett å slett ikke hjemme koslig her men joda MÅ pynte til jul[&:] hehehe

er det bare meg som ser sånn på det?? noen som har hvert under det samme eller er det nå rett før jul??[:-] hehe

Har ikke vaska ned til jul nei.
Men skal gjøre det nå fremover.

Jeg vil høre julemusikk når jeg vasker ned, og det gjør jeg ikke før desember, hehe![:D]

Julepynt og lys gjør det jo hjemmekoslig!!
Kjøp noen billige julegardiner på kid, er vel 49kr lengda eller noe der.
Så blir det fort litt mer stemning i huset![;)][:D]

Blir nok ikke noe julerengjøring uka før julaften her gett. Hva er vitsen, blir jo støvete/møkkete etter et par dager alikevel [8|] Må nok vaske, støvsuge og rydde litt på lille julaften også...

Vasker ikke rundt til jul, nei.. Gjør det til våren, jeg...

Men har da vaska gulv og tørka støv før jeg hengte opp julegardinene og pynta.. Vaska også vinduene på innsiden...
Må vel vaske gulv igjen i morgen eller tirsdag [&:]

ja tenkte vi skulle få kjøpt litt gardiner, men er jo ikke mye hyggelig når man ser at det er halv ferdig da..
men kan kanskje hjelpe litt fordet..

takk for det stinkistini

ja er i grunn helt enig i det at man skal høre julemusikk når man gjør regnt huset....
det skal virkelig lukte godt til jul, men er så frustrende å være under oppusing nå når man faktisk har hvert det alt i mange mnd[&:] hehe

men skal bli jul her hjemme også for barnet`s skyld[:D]

Back
Topp