Julepynting!

panterinnen

Gift med forumet
Når starter du å pynte opp til jul??

Pynter ikke siden vi tilbringer halve jula hos svigers og resten i Ålesund hos min familie.. Kjempetrist, men slik er det altså! Eller det vil si; Nå har jeg fått noen søte nisser og et glassbilde som jeg skal ha i vinduet, også skal jeg avgårde i morgen og kjøpe ei julestjerne.
RETTELSE:
Skal pynte litt 1. desember! Trykte på "Annet".

1advent[:D]
og_jeg_klarer_ikke_å_bare_sette_opp_adventslysestaker_så_her_blir_det_allt_på_en_gang!(ikke_juletre_da....)
men_blir_vel_imorgen_dete_året....hehe

pynter litt etterhvert som jeg kjøper inn... julepynten kom visstnok bort under flyttinga nå i april[8D]

Jeg pynter 1e advent, uansett måned. Tar sånn tid å vaske alt, men pyntet skal opp iaf, så skjer vaskinga sånn underveis... kanskje feil ordning men men

Pynter første søndag i advent [;)]

det første kommer opp 1 sønd i adv, så får ungene ta opp to juleting vær dag resten av tia fram te jul[:)] så det blir pyntet litt vær dag

ORIGINAL: sjeglo

1 november??? Aldri hørt om før, er det vanlig?[:)]

Her pynter vi 1 advent , men ikke juletreet før 23 desember sånn jeg har blitt opplært til, men jeg har jo alltid vært en liten rebel, så jeg sniker meg til å slå opp juletreeet mitt litt før! Det er jo så koselig! Og drysser ikke![:D]

hehe, i november, ikke 1 november [:D][:D] Vet det er en del som har pyntet huset allerede, men nei.. kjenner ingen som pynter huset 1 november.. med unntak av stemoren min som setter frem alle pianonissene sine sikkert i oktober [&:] ( ja det er veeeeeeldig mange)

ORIGINAL: mkt

det første kommer opp 1 sønd i adv, så får ungene ta opp to juleting vær dag resten av tia fram te jul[:)] så det blir pyntet litt vær dag

det_hörtes_koselig_ut[:)]

Jeg pynter til advent første helga i advent med lilla. Så pynter jeg til jul lille julaften med rødt og nisser og sånt[;)]

Pynter nok i midten av desember, rett før jul.

ORIGINAL: *EliSue*

Stemte 1 advent[:)]
men er som regel bare stjerna og adventsstaken som kommer fram da[:)]
resten tar jeg litt etterhvert i desember[:)]

Samma her[:D]

ORIGINAL: sjeglo

1 november??? Aldri hørt om før, er det vanlig?[:)]

Her pynter vi 1 advent , men ikke juletreet før 23 desember sånn jeg har blitt opplært til, men jeg har jo alltid vært en liten rebel, så jeg sniker meg til å slå opp juletreeet mitt litt før! Det er jo så koselig! Og drysser ikke![:D]

hehe... samme her [:D]

ORIGINAL: *EliSue*

Stemte 1 advent[:)]
men er som regel bare stjerna og adventsstaken som kommer fram da[:)]
resten tar jeg litt etterhvert i desember[:)]

samme her..

De røde gardinene kom opp på onsdag og i dag blir det adventspynting. Blir så koselig her atte[;)]

Her blir det nok litt pynting i morgen. Må få støvsuget og tørket litt støv først [:)] Blir ikke tid idag, gitt!

ingen pynte 1 november da?  står det kje I november da?
eller e eg heilt bilnde [8D]
Eg tok på 1 advent, for eg pleie å pynta då, men detta åre va eg litt tideligt ute, nå e huse ferdig pynta å ferdig vaska her [:)] 

Back
Topp