Julepynt

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
Jeg og minsten har vært i kjelleren og tatt opp julepynten i kveld..
ble så koslig å pynte litt :)

Det er mye fin julepynt, vi har kjøpt litt nytt oppgjennom åra, MEN den aller fineste julepynten, som er JUL for meg, er julepynten barna lagde i barnehagen.

Den pynten er jeg så redd for, pakkes forsiktig ned i ei kasse hvert år.

Barna elsker den pynten.

Vi har to store avlange vindu på stua, det står pynten.
Barna forteller; åååh, den lagde jeg da jeg var på lillebo (bhg) åååh den lagde jeg... åååh den lagde jeg da vi... osv.

Det er så herlig ❤️❤️❤️

"Den er miiiiiiin!" "Nei! DEN ER MIIIIIN". Og sånn går no dagan. :P

Så herlig! Vi har ikke fått pyntet så mye enda, for jeg har ikke fått begynt på julerengjøring enda :rolleyes: Tenker å ta et tak nå i helgen så vi kan få pyntet litt. Liker ikke å sette fram pynt når huset er så kaos som nå :yuck::hilarious:

Så herlig! Vi har ikke fått pyntet så mye enda, for jeg har ikke fått begynt på julerengjøring enda :rolleyes: Tenker å ta et tak nå i helgen så vi kan få pyntet litt. Liker ikke å sette fram pynt når huset er så kaos som nå :yuck::hilarious:

Ser den.. jeg vasket i går kveld, men bare overfladisk..
har 2 barn og hund og katt, så må nok vaske flere ganger før jul.

Pynter skikkelig uka før julaften ca. Nå bare adventskalender og advent staker og litt pynt

Ser den.. jeg vasket i går kveld, men bare overfladisk..
har 2 barn og hund og katt, så må nok vaske flere ganger før jul.

Pynter skikkelig uka før julaften ca. Nå bare adventskalender og advent staker og litt pynt

Så lurt. Må nok vaske og rydde flere ganger jeg også før jul. Her har jeg 2 barn, et voksent barn (sambo:D) og en katt. Føler ikke at jeg gjør annet enn å gå å rydde og rydde :shifty: Men akkurat nå ser hele huset bomba ut, for jeg har hatt influensa i over 2 uker, så rydding og vasking har ikke blitt særlig prioritert...

Så lurt. Må nok vaske og rydde flere ganger jeg også før jul. Her har jeg 2 barn, et voksent barn (sambo:D) og en katt. Føler ikke at jeg gjør annet enn å gå å rydde og rydde :shifty: Men akkurat nå ser hele huset bomba ut, for jeg har hatt influensa i over 2 uker, så rydding og vasking har ikke blitt særlig prioritert...

Uff, stakkars deg.. bra du prioriterer deg selv når du er syk, og lar husvask være husvask.
En ting er sikkert, husvasken løper ikke fra deg

Uff, stakkars deg.. bra du prioriterer deg selv når du er syk, og lar husvask være husvask.
En ting er sikkert, husvasken løper ikke fra deg

Ja det er helt sikkert at den ikke gjør :hilarious: Får ta et ordentlig tak imorgen nå som formen begynner å bli bedre :happy:

Back
Topp