Julepynt allerede???

Laufey

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibarna 2019
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Ifølge Facebook er det flere som har sett julepynt og juleartikler rundt om i butikkene.
Er ikke det litt vel tidlig? Greit nok at det blir (hvertfall virker som om det er ) tidligere og tidligere hvert år, men det er fremdeles bare september.. Skjønner at handelsstanden vil tjene penger, men er ikke dette litt drøyt?

Ekstremt tidlig er det jo ikke og f. Eks plantasjen kjører jo halv pris fra midten av november ca så da må det vel snart frem...

Syns det er tidlig. Kjøper ingen julepynt eller julemat av noe slag før desember. Men det er meg da. Jeg syns ikke noe om å feire jul flere måneder i forveien. Og først er det advent, og da er det lilla som gjelder her. ;)

Syns det er tidlig. Kjøper ingen julepynt eller julemat av noe slag før desember. Men det er meg da. Jeg syns ikke noe om å feire jul flere måneder i forveien. Og først er det advent, og da er det lilla som gjelder her. ;)

Nå elsker jeg julen, så jeg personlig synes ikke det er SÅ tidlig:greet008

Syns ikke det er tidlig, jula er alt for kort etter min mening.

Jeg er og stor fan av jul, men sommeren er såvidt over. Hvis det skal være jul fra nå og til midten av januar så blir det litt i overkant. Hvorfor kan ikke høst få være høst, så kan forberedelsene til jul komme i november?

Syns kanskje at september er hakket for tidlig.. Men syns slutten av oktober er bra :)

Da jeg begynte å jobbe 3.okt 2003 var det første jeg gjorde å pakke ut og prise juleservise. Vi var ikke mye tidligere ute enn nabobutikker da. Og det er jo bare 2 uker senere enn nå, så SÅ mye tidligere på 15 år har det vel strengt tatt ikke blitt. Når det er sagt så elsker jeg jul, og har allerede hørt et par julelåter en dag jeg var litt lei, men jul i butikk kan godt vente litt ;)

Jeg synes jeg bør ha bursdag først, etter det er det lov å pynte i mine øyne selv om det er tidlig. Bursdag 31.okt

...og der fikk jeg lyst på julebrus og julemarsipan

Rusta holdt på å pakke ut julen forrige uke....
Altfor tidlig! November er greit synes jeg

alt for tidlig :) Da blir man jo dritt lei av pynten :p

jeg lager julelys for harde livet på jobb nå og det er mange som har hatt ønske om å kjøpe, selger de ikke ennå da de er til julemessa i november. Men så lenge etterspørselen er der, så kjører jo butikkene på... Jeg personlig har ikke noe problem med det, om jeg ikke skal kjøpe det ser jeg på det og går videre bare..

Så at de holdt på å sette opp julepynt på rusta idag [emoji43]

Kjenner jeg blir litt stressa :p
Skal prøve å være tidlig ute med jula i år :)

Back
Topp