Julepynt allerede???

Jeg elsker jula, og bryr meg egentlig ikke så mye om når butikkene pakker den ut.

Jeg har ingenting inotnat julemarsipanen kommer tidlig (jada jeg vet jeg vet men jeg liker den) men pynt rundt i butikkene er alt for tidlig. Jeg har ikke noe imot at de pynter i november. Men september er for tidlig.

Jeg synes egentlig det er helt greit.

Det er jo ikke full julebutikk alle steder, bare startet å komme litt drypp her og der. Når jeg jobbet i interiørbutikk selv laget vi til julebutikken i oktober.

Jeg synes det hvert år er så mange som henger seg opp i at julen kommer så tidlig etcetc.

Men jeg ser ikke helt problemet. Jeg tenker det er litt økonomisk at jeg kan ha mulighet til å starte å planlegge julen litt tidlig, jeg liker å være ferdigpyntet til julen helt i starten av desember, julen for meg Handler mue om den koslige tiden før og hele forventnigen i advebtstiden, så da synes jeg det er greit å kunne starte å handle inn litt allerede en stund før, jeg har som regen ambisjoner om p være ferdig med alle juleforberedelser før desember så desember bare kan nytes. Jeg synes det er bare koselig:)

Og ønsket man ikke det så er det jo bare å la vær å handle det da:)

Last edited:
Back
Topp