Julepresanger

kjersti72

Elsker forumet
Er OMSIDER begynt å ordne med noen julepresanger. Så i går lagde jeg kalender og bestilte de, og i dag har jeg laget noen kopper ol, men er så lei nå og ikke ble det spesielt billig heller. Har klart å "bruke" 3500 kr allerede, men begynner å nærme meg ferdig da,,,

Dere da, ferdige eller ??????

så flink og flittig du er da[:D]
nope..er nok ikke ferdig[&o]sykdommene stoppet oss der...
men ska nok få de unna gjort t uka,de fleste vel og merke[:D]
jeg vil ikke vite å mange peng jeg bruker jeg...[8D]

vi mangler bare pappa... ellers går det i fotografbilder og vin....

ORIGINAL: smyga

så flink og flittig du er da[:D]
nope..er nok ikke ferdig[&o]sykdommene stoppet oss der...
men ska nok få de unna gjort t uka,de fleste vel og merke[:D]
jeg vil ikke vite å mange peng jeg bruker jeg...[8D]

det er neo dritt når du bestiller alt på nettet kommer regning da liksom sukk, mye bedre å spre det litt utover blir ikke klar over hva en har brukt da.......penger penger kom til meg her får du vinger finne !!1!!!!

GUUUUD så potetisk jeg er !!!!!!!!!!

ohhhhhjea,du er nok en liten poet du kjersti72[:D]
kom noen flere da[;)][8D]
penge,penge hvor er du nå??
ikke si at du har fått stå[8D]

jeg har vært lat  og kjøpt på nettet i år jeg, så de detter ned i postkassa mi hver dag nå [:D] hehe - og det er jo som regel billigere å kjøpe der og, så jeg har ikke brukt så veldig mye penger i år faktisk... 

ORIGINAL: smyga

ohhhhhjea,du er nok en liten poet du kjersti72[:D]
kom noen flere da[;)][8D]
penge,penge hvor er du nå??
ikke si at du har fått stå[8D]

Burde gi ut diktsamling vi !!!!! Hjalp iallefall på mitt mildest talt begredelige humør

Flinke deg Tonje, trodde liksom jeg skulle gjøre det billig i år jeg med bare bilder og sånt men den gang ei !!!!!!!!!!!!!!!!!

Har handla de fleste på nette i år og.. [;)] Så venta bærre på 2 fotobøker, så e æ heilt ferdi me alle julegavan.. [:D]

Jeg r snart ferdig. Håper på å få ferdig de siste på fredag og lørdag..[:)]

Back
Topp