Julepresang til samboer?

CamillaHE

Glad i forumet

Har lyst til å finne på noe kjekt til ham denne gang, men har egentlig ikke peiling på hva det kan være. 

Noen som har noen artige idèer på hva jeg kan gi et 30 år gammelt mannfolk til jul???

Hva skal dere gi?

ORIGINAL: Dragemamma

Digitalt speilrefleks kamera... det blir det her... men det blir til begge to da[;)]

Det har han....men ellers så hadde det vært en topp julepresang, for han er veldig glad i å ta bilder[:D]. 
Tenkte også at det ikke skal være så kjempedyrt denne julen.  Mer litt originalt...kanskje?

Jeg har bestilt visa kort med bilde av ungene på. Så får han en bok og masse små "hjerne trimm" leiker. Og en liten jeg elsker deg bamse.

her får olav dewalt arbeidsbenk og noen bøker[:D]

daniel skal få et lærremkjede med lykkerull med Leah gravert inn...fra www.lifestone.no

kan nok hende det blir noe mer også, men det må komme etterhvert...[:)]

ORIGINAL: lise86

daniel skal få et lærremkjede med lykkerull med Leah gravert inn...fra www.lifestone.no

kan nok hende det blir noe mer også, men det må komme etterhvert...[:)]

Har du mottat smykket ? Har vurdert å kjøpe det jeg også, men klarte ikke å legge opp mening om det var fint eller ikke bare utifra bildet der..

ja har akkurat fått det..var veldig fint
så håper han vil bruke det da,,[8|] hehe

Tusen takk fo mange fine idèer. Likte ekstra godt den med visakort med bilde.  Hvor får man laget et slik?

jeg har laget gavekort til han, tjenester. Feks: Massasje, husarb som egentlig er hans jobb...

ORIGINAL: FruNette

ORIGINAL: CamillaHE

Tusen takk fo mange fine idèer. Likte ekstra godt den med visakort med bilde.  Hvor får man laget et slik?

Bankens nettside tror jeg.

I alle fall med min bank[:D]

nettsida til banken ja[;)]

hvis mannen din har en serie han digger,men som ikke går på tv lengre(min man har en sånn[:D])
så han får 2 sesonger av denne serien til Jul++++ masse annet dill[;)]

Back
Topp