juleprat 22.12

Beatrice

Elsker forumet
2 dager igjen dere,har dere alt klart?[:)]
det meste er klart her heldigvis[:)]
gubben er på vei til sverige i dag,er vel heldig om han kommer hjem i dag i det hele tatt,ser for meg at det er en del mennesker der i dag ja...kø kø kø.....jeg har stressa ræva av meg med julegaver og alt annet,så jeg syntes ikke synd på han.

det har ikke vært en bra natt[&:]han minste har vært grei,våken to ganger for mat som vanlig,meeen storegutt derimot,har grått i hele natt[:(]
han har vondt i øra,og det kommer blank væske ut...nå har han sovna.
han har operert inn dren i begge ørene,er redd det kan ha noe med di å gjøre

jeg skal levere julegaver og kort i dag,også tenkte jeg at jeg skulle få vaska litt her.
men først skal jeg ta meg en dusj,siden begge barna sover[:)]

ha en fin dag jentere,ikke stress dere ihjel[;)]

i dag skal vi bare vaske klær og rydde, og kanskje få levert ut noen julegaver..

Vi reiser til Harstad i morgen og blir der hele jula, så gidder ikke bruke energi på å pynte til jul eller bake noe..

Må innom biblioteket og levere en film btw.. Ellers null nada nix på kalendern! Kanskje cafe? Med muffin? Eller kake? [:)][:D] hmmm..[;)]

I dag reier vi til det blide sørland, gleder meg faktisk. Blir rart å feire jul borte fra familien min, men det kommer jo alltid en ny jul[:D].
Håper flyet mitt til Sandefjord er i rute, så vi slipper å vente på Værnes i all evighet. Sjekker med jevne mellomrom på Widerøe sine hjemmesider og der står det at flyet er i rute.
Ellers har vi ikke store planer for dagen, men syns det er stort nok at vi skal ut å fly jeg da...[8|]

Vil da også ønske alle voksne og barn her inne ei riktig god jul
kanskje vi "snakkes" i mellomjula.

Klæm fra meg og Martin[:D]

Ette at jento tok kvelden rundt 21.00 i går..so va da mat rundt 0400 ..trur eg ..hehe.. merka at eg huska veldi dårlig korti ho får mat på natto avogte..[:)].. sova da litt mat att i 7 tio.. Hørte ho våkna litt øve 8.. men låg no der å pludra å klaga litt..
No e me klare te at julo ska begynta her.. Eg tok å vaska da mesta over knehøgda igår.. Og no har sambo nett tatt å vaska alle golvene[:D] !! So no e da bare å venta..må pynta då..men tenkte å gjer da i måro.. Må og få levert nåken pakka.., håpa da e nåken som kjem innom her[:)] so slepp me å kjøra bygdo rundt..
No sova jento,.. når ho våkna so ska ho få litt mat..før eg spring aleina ut døro..må ut å handla litt !!

her har snuppa vært uroli i hele natt.
men så va vi på et svært kjøpesenter i 11 tima igår!
der spelle dem høy musikk på selve sentre i tillegg t høy musikk inne
på alle butikkan... så ho va litt skeptisk t å bynne m å skreik litt.
ho e ikkje vant t så mye bråk! så ho mamma mente d va deffør ho va
uroli inatt. at d va førr mye inntrøkk...

trøtt e æ i allefall! ho har enda ikkje spist frokost, å e suuuur.
vi sto opp kl 8 å, å 09.30 gikk æ å la ho. prøvde m mat først, men nei..
så våkna ho kl 10. prøvde m mat da, nei.. no e ho trøtt igjen.. så æ må vel
prøve å legge ho igjen!

eller ska mamma tilbake på kjøpesentre idag å handle siste rest av gava.
æ ska dit i romjula åsså! dem har så mye fint som dem ikkje har hjemme!
men æ trur æ ska sole mæ litt idag eneste[:D] 

Slitsom kveld, grei natt.
Gabriel fikk ikke sove på grunn av magen i går. Klarte til slutt å bære ham i søvn mellom 21 og 22 en gang, tror han sov et kvarter mens søster'n var her og hentet julegaver, før han våknet igjen. Var grei og lå rolig på plassen sin (på rygg) mens jeg og mannen spiste middag, men etter det ble det mer og mer gråt og etterhvert småskriking.
Både mannen og jeg var dødstrøtte og helt ødelagte, så det endte med at vi tok ham i senga mellom oss og Sov-i-ro i ørene, og lå og holdt ham mens han skrek og skrek. [&o]
Sovnet vel en eller annen gang litt før midnatt alle tre.
Fikk nattmat i 4-tiden (melkespreng!) og igjen i 7-tiden, og så sov lille-nurk og jeg til klokka var KVART PÅ TI!!! [:)]
Kanskje ikke så rart, i og med at han sov 7 timer til sammen natt til i går, og bare sov noen smålurer mens jeg var ute og bar ham til og fra legen og slikt i går.

Skal innom VesleS og hente en bukse vi glemte igjen på treffet der, og så skal jeg møte mann og barn i byen og shoppe mat - han skal bort i kveld... [8|]
Da blir det desto mer snoping på meg, da! [:D][:)]

Back
Topp