julepludring 8.12:)

Beatrice

Elsker forumet
det er 8. desember i dag
i dag er det 8.desember
alle store og små åpne lukene nå
det er 8.desember i dag

var det ikke sånn den var da tro?Uansett god morgen snuppelurer[:D]
Lille Rubbelubb har kommet tilbake til sitt gamle jeg og er bare våken en gang om natten igjen,holdt på å bli sprø her ei beite.
Så i går var det natta 2145,mat kl 0355 og mat kl 0715,sover enda.Jeg sto opp kl 08,for da fikk ikke jeg sove mere[&:]

guben ar sjåfør i natt,så han fikk ikke lagt seg føre 0400 i natt stakkar,får vel la han sove litt til[:)]

jaaa,hva skal en gjøre i dag da tro?Lurer på om jeg skal la gubben være hjemme med barna og ta meg en bytur og få gjort unna noen gaver?

Han en knall dag jenter,ikke la julestresse fange dere[:)]

morn morn[:D]

helt grei natt i natt! steffen tok kvelden 18.30, og var oppe for pupp 4 ganger før vi sto opp 8.30. heldigvis sovner han med en gang jeg legger han etter puppen!
gubben var på julebord igår, og kom overaskende hjem tidlig!! han kom krypende i seng 3.30, og var ikke full engang! helt sjokka jeg[8|]
idag skal vi vel på en liten besøksrunde.. sittet hjemme så mange dager nå at det er på tide å bevege seg utenom dette huset[8D]

koos dere med de små trollene deres da jenter[:D]

Så som så i natt, men koselig til tider i går - mannen var hjemme, så snart junior hadde lagt seg litt over klokka 20 var det småsnoping og dataspill utover kvelden. Junior småvåknet litt et par ganger, rugget ham i søvn på 30 sekunder - helt til vi skulle spise middag klokka 23-et-eller-annet. DA våknet han så mor måtte rugge og vugge og bysse i 10 minutter, før hun gikk og varmet opp maten i mikro'n. [8|]

Ble til og med litt sengekos i går, alt i alt en god kveld unntatt klokkeslettet - som var godt over 2 når jeg sovnet. Med nattmat til junior klokka 3 og igjen klokka 5.30 eller no', og en liten plugg som bestemmer seg for at det er morgen før klokka 8, er jeg ikke akkurat uthvilt... [:'(]
Mannen jobber natt i dag, så skal la ham sove litt til før jeg vekker ham for bytte - jeg trenger en time til på øyet om jeg skal være "alenemamma" i dag!

Har dusjet og vasket håret - er egentlig ikke i særlig form fremdeles, men vi skal prøve å få kommet oss ut på matshopping for helgen med tilhørende lunsj ute om junior samarbeider. Og da var hårvask et "must"! [;)][:D]
Nå skal jeg pakke ferdig gavene til mine hemmelige venner - som ikke har blitt sendt grunnet sykdom og generelle bevegelighetsproblemer [&o] - sånn at vi kan poste dem etterpå! [:)]

Hadde en hel grei natt, egentlig, men E har begynt å våkne klokka halv to for mat istedetfor halv fem! Hun har bare ett måltid om natten fordet, frokosten inntar hun klokka ni uansett.. merkelig.

Ellers så har etterbetalng av fødselsstipend kommet inn på konto! JUHU! Mange tusen kroner rikere da gitt! Endelig [:D][:D]

Ingen planer for i dag, kjedelige lørdag..[&o]

Her har nattta vært slitsom, Thea som før sov fra 2000 til 0230 for mat og sov til 0700 igjenn har nå begynt å vokne kl 2330, 0230 og kl 6 for mat, tror jeg blir sprø[&o] Pluss at gubben er spysjuk. Ellers blir det vell bare litt lørdagshandlling i dag, orker ikke noe annet.

Ette ei natt, der ho tok kvelden kl 2030.. me mat kl 0300...å mat igjen 0600.. å litt mat att 0800.. so sto me opp litt før 9..
Idag ska me på besøk te søstro mi..[:D] der har eg tre tanteonga..lenge sio me har vore der (flau).. so rekna me at dei vert gla for å sjå oss.. [:D]..
Ellers i kvel ska sambo på julabord.. so me vert aleina heima i kveld..men vert bare kos!!![:D]

Natta her har vært fin med tanke på M. Han sov fra kl 20 til kl 04 og igjen til kl 0830 (flinke gutten vår[:)]). Selv måtte jeg opp å skifte pose og sitte på do i en liten time.... hadde veldige magesmerter som resulterte i et laaaaangt dobesøk. Får merkelige "fantomsmerter" og innbiller meg at det er bedre å sitter på do enn å holde meg i bevegelse slik at d****** får komme ut... Ja ja nok shitprat for denne gang...(måtte jo dele praten med noen....[;)])
Nå ligger lillegull ute å sover mens jeg og sambo får i oss mat og tatt oss en dusj. For i dag skal vi til søsteren min og hennes familie for å bake julekaker... gleder meg. Er ikke akkurat noe kakeperson, men synes det er så koselig å bake og føle julestemningen snike seg inn[:D].
Etter vi har bakt de 7 sorter... eh eller bare 3 kanskje, så skal vi forhåpentligvis spille spill og knaske i oss litt snop.
Så dette blir nok en fin dag.

Ønsker alle tupper en fortreffelig lørdag[:D]

Vel.. Idag skal vi ut på en liten juleshoppings, må se om vi finner noe spennende å bruke penger på. Skulle fremkalle bilder av Maja i går, laget i Photoscape, men de egnet seg IKKE for fremkalling, de rammene montasjene er laget i, gjør at bildene blir i for dårlig kvalitet.. Såååå nå har vi det travelt med å få til nye bilder, må finne på noe lurt...

Ellers kommer svigers hjem fra syden idag, og skal være barnevakt et par timer, så vi får gjort noe her. Er enda ikke ferdig med å sparkle, det tar jammen meg myyyye tid altså!!

I kveld kommer Lillekaisa og Ophelia til meg, vi skal drinke oss litt før vi skal ut og spise på Big Horn sammen med noen andre BV-jenter! Gleder meg! [:D]

Ha en forteffelig dag jenter!

her e d så som så førr tia! snuppa bare tøve (egen tråd)
sovna vel 23.20 igår. våkna litt før 3 å putta i suttn å da sov ho t hall 7.
sjønne ikkje d der m suttn da.. vanlivis e d ikkje nødvendi å gje ho den.
ho spøtte den ut når ho e sovna å sover utn den hele natta!

ho va våken ørnt ganga før æ sto opp m ho litt før hall 11..
prøvd å få i ho mat MANGE ganga.. å først etter at æ la ho ut våkna ho
å va sultn.. da va d 14 tima sia sist måltid. å ho spiste va 100ml ca...
sjønne ikkje nokka... men no sover ho ute igjen da.
æ ska på apoteke en tur idag å kjøpe tutt til flasken hennes, sånn at æ kan
bytte ettervært når vi e på GC. ho e jo 5 1/2mnd når vi kommer hjem, så trur
ikkje de nr 3 tuttan hold t da[:D]

ellers ska vel vi lage biff (les: han), å da må d handles litt ingredienser[:)]
så d ska æ å gjøre. ellers vet æ ikkje ka man ska! sikkert ingenting[8D]

Natt til i dag var første gangen Eiril lå i sprinkelsenga si, og det gikk veldig greit! Måtte drive litt smokkearbeid i 1-2-tida, men etter nattmaten kl.5 var vi begge i koma til 9[:)] Har akkurat fått flyttet inn i nyleiligheten etter masse styr og ståk en ukes tid, så det er godt å endelig sove i egen seng! Sambo er på jakt i helga, så lillegull og jeg er "hjemme alene". En venninne av meg sover over sammen med oss for å hjelpe til(og holde oss med selskap). Er ikke så gla i å være alene(sett bort fra Eiril) hjemme på natta[8|] I dag har vi vært ute på 2 små turer, en med vogna og en med babybjørn. Handlet inn til helgen, og har vasket en del klær. I morgen skal jeg shine huset, for har blitt mye dritt av all flyttegodset. Blir roastbiff og fløtegratinerte poteter til middag, og godis til kvelds[:D] 

Nå sover lillegutt *bank i bordet, ta i tre* endelig, etter å ha holdt på med legging siden litt etter 19. [8|]
Mannen laget middag før han stakk på jobb, så jeg prøvde å legge G litt før - ikke taaaale om! [8D]
Endte opp med å ha ham på plassen hans ved PCen mens jeg spiste mikro-varmet middag.
Så var det på'n igjen, med byssing og sukkervann og til slutt bæring i søvn til tross for skikkelig mishandlet bekken.
Og joda, han sovnet, men han våknet jo så snart jeg la ham igjen! [:'(]
Han fikk litt påfyll av pupp, gråt en skvett over mageknipen igjen, og sovnet til slutt etter mye iherdig rumpeklapping og rugging av sliten mor.
Så får vi se hvor mange minutters fred jeg får. [8D]

Lillegutt er nemlig blitt forkjølet på toppen av det hele. [&o]
Ikke krise ennå, men han var skikkelig surklete i går natt, og tildels veldig snørrete i dag. Hostet gjorde han også, så like overrasket ut hver gang stakkar!
Nøs så snørret rant i strie strømmer flere ganger, og øyet hans er fullt av gørr som enten er den tette tårekanalen hans eller litt øyebetennelse - er uansett ikke pent og mor bekymrer seg jo. [8|]
Synes han er litt varm, men ikke nok til at jeg følte behov for å ta tempen. Håper han får sove både for mage og forkjølelse, og at han er bedre i morgen!
Nå har vi kjøpt ny ladning sviskejuice, så vi skal kjøre på med det i morgen igjen.
Men han fiser og bæsjer jo til den store gullmedaljen, tror egentlig ikke det er det som er problemet.
Vi får se hva legen sier den 21., har bestilt time for undersøkelse da. [8|][&o]

Vel, siden jeg har holdt meg innendørs siden onsdag grunnet pjuskhet følte jeg meg helt fin - så jeg slo følge da mannen skulle shoppe mat for helgen. De lange, slaaake oppoverbakkene på hjemveien tok fullstendig knekken på meg - mannen trillet vogn, jeg bar 1 handlepose, og jeg trodde jeg skulle revne... [8|]
Tilbake på krykkene de nærmeste dagene, ja!
Kommer og går, men jeg KLARER ikke å gå

Der våknet junior.

Og der sovnet han igjen, fem minutter senere. Vi holder pusten... [8D]

i "mitt" tempo uansett om jeg er alene eller sammen med noen! Har alltid vært av typen som langer ut med lange bein og irriterer seg over folk som går sakte og er i veien og SLIPP MEG FREM! [:D]
Underbevisstheten tar over og driver opp tempoet til jeg plutselig kjenner at AU, dette er ikke bra! Og da er det allerede for sent. [8D]
Må komme meg til fysio igjen, rett og slett, få litt smekk på fingrene. [8|]

Back
Topp