Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma lager en helt insane god rullepølse som vi kaller det, men det er vel det samme som lammerull. Så den gleder jeg meg veeeeldig til å spiseMors hjemmelaga lammerull. Den er kokt og alt så heeeelt safe å spise![]()
Vi kaller det også rullepølse... Men sånn at alle skjønte det måtte jeg skive lammerull;-) jeg og sambo spiste opp en idag.. Haha. Hvor er du fra forresten?Mamma lager en helt insane god rullepølse som vi kaller det, men det er vel det samme som lammerull. Så den gleder jeg meg veeeeldig til å spise![]()
Fra Sogn og FjordaneVi kaller det også rullepølse... Men sånn at alle skjønte det måtte jeg skive lammerull;-) jeg og sambo spiste opp en idag.. Haha. Hvor er du fra forresten?
Samme her. Men har laga sammen med ho mor de siste tre årene.kjekt det. Ligger dere den i salt lake eller i grovsalt?Fra Sogn og FjordaneEr en tradisjon som mormor har startet og som mamma har fortsatt og nå begynner jeg å lære meg hvordan de lages, er jo såååå godt
![]()
I grovsaltSamme her. Men har laga sammen med ho mor de siste tre årene.kjekt det. Ligger dere den i salt lake eller i grovsalt?