Juleoppfordring

Skattene mine

Elsker forumet
Jeg har et lite juleønske [:)]

Hvis du har muligheten til det, så tar Frelsersarmeen (og sikkert andre) i mot gaver til familier som er dårlig stilt.

Når jeg ser på den overfloden mine barn (og jeg for den saks skyld) har, og tenker på hvor mange barn i Norge som lever langt under fattigdomsgrensa (flere her inne og vil jeg tro!), så var det i grunnen en lett avgjørelse å ta.

Såh - hvis du har muligheten: Pakk inn (trenger ikke være noe stort!), merk det med hvem passende mottaker er (eks gutt 2 år, jente str 80, en mamma osv) og lever det et sted nærme deg [:)][:)][:)]

Flott oppfordring!!

Her hadde vi en runde i November der vi gikk gjennom alle lekene til ungene... og de fikk velge selv hva de ville beholde og hva de ville gi vekk... og de endte faktisk med å gi vekk halvparten[:D]
Store, flotte, dyre og nesten ubrukte leker skal nå glede noen andre barn[:D]
Her i huset er det en viktig del av juleforbredelsene å tenke på andre[;)]

Annbefaler også alle om å hjelpe eldre og syke... de trenger ofte hjelp til snømåking, vedbæring og handling[:D]

Yes, har noe til overs og skal få i iallefall 1 gave...

Kjempeflott oppfordring!
Her har barnehagen samlet inn leker til barn som ikke har så mye, og her hjemme har vi en snill adventskalender- Ole Henrik putter 10 kroner på et glass hver dag, og julaften skal vi tømme glasset i gryta til Frelsesarmeen[:)]

ORIGINAL: Gollemor

Kjempeflott oppfordring!
Her har barnehagen samlet inn leker til barn som ikke har så mye, og her hjemme har vi en snill adventskalender- Ole Henrik putter 10 kroner på et glass hver dag, og julaften skal vi tømme glasset i gryta til Frelsesarmeen[:)]

å det var lurt !! stjeler nok den ideen

Snuppa var med bhg i går og ga til julegrana i oslo. Tror det er Frelsesarmeen. Så ga vi 3 bæreposer med vintertøy til fattighuset + at jeg samler inn klær til Afrika-prosjektene til Enaj her inne på bv [:)]

Det føles bra å gjøre litt, som for andre betyr mye [:)]

Back
Topp