Julenisse?

Mammahjertet

Elsker forumet
Til dere som fikk deres første barn nå i mars, og dere med erfaringer fra før; skal dere ha julenisse på julaften i år? Er det noe vits i å ha julenisse når ungen er så liten eller det like greit å vente til neste år?

hvis det bare blir oss uten nevøen vår, blir det ikke noen nisse. Mn hvis nevøen vår på 3 kommer, så blir det fullt julekjør. Jeg er veldig opptatt av tradisjoner, og har lyst til å innlemme disse så sraskt som mulig. Det er jo en del tradisjoner som har måttet ta en liten pause inntil vidre. Har gledet meg mass til jeg fikk barn slik at jultradisjonen kann bli fullkommen igjen :D

Glory skrev:
hvis det bare blir oss uten nevøen vår, blir det ikke noen nisse. Mn hvis nevøen vår på 3 kommer, så blir det fullt julekjør. Jeg er veldig opptatt av tradisjoner, og har lyst til å innlemme disse så sraskt som mulig. Det er jo en del tradisjoner som har måttet ta en liten pause inntil vidre. Har gledet meg mass til jeg fikk barn slik at jultradisjonen kann bli fullkommen igjen :D

Jeg er også glad i tradisjoner. Ønsker at jenta vår skal vokse opp med julenisse, påskehare, tannfe, osv. Men tenker nok at det kanskje ikke blir nisse før til neste år, tror liksom ikke det er så mye vits i år :) Hun er den første i den generasjonen i familien vår, så blir ikke noen andre barn med i julefeiringa :)

Får se om det blir nisse i år,tror det blir. Hatt nisse de siste to åra,men dette blir første jula vi feirer for oss selv. Siden vi bor ved siden av svigers tror jeg bestefaren får være nisse om vi skal ha.

Back
Topp