Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg høres det jo mer ut som ett barn som er vant til å få brukte ting å nå er forundret over å ha fått en helt ny PCJa men da virker det som om det ikke er bortskjemte barn der.
Eneste nevøen min tenkte på når han fikk laptop var: er den ny!?
Nei den var ikke ny. Han ville vite om den var brukt eller ikke. Når han fikk vite den var brukt, men oppdatert og renset så blei han skuffa.For meg høres det jo mer ut som ett barn som er vant til å få brukte ting å nå er forundret over å ha fått en helt ny PC
Greia er at for noen så er det til jul de får noe og ja kanskje det er dyre gaver da men det betyr jo ikke at man ikke er nøktern for det kan man jo altså være resten sv året.Når jeg har lest andre tråder er inne har jeg til tider følt at jeg har vært ganske unormal i mitt syn på jul og overdreven innkjøp sv gaver både til pakkekalenderen og til julaften. Etter å ha lest denne tråden ser jeg at jeg ikke er helt unormal. Selvfølgelig gleder ungene seg til gaver til jul, men tenker at det er litt opp til oss foreldre å legge til rette for at julen (også julaften) er så mye mer enn gaver. Husker selv når jeg var liten så bestod både tiden før jul og julaften av små tradisjoner som var vell så viktige som julegaver. Selv om foreldrene mine hadde god råd ble jeg ikke overøst med gaver. Resten av familien har også et nøkternt forhold til gaver og tror det hadde stor innvirkning på at gavene ikke var SÅ viktige.
Dette vil jeg bringe videre til mine barn.
Enig med deg, nå er jo hva som er dyre gaver forskjellig fra person til person også da.Da jeg var barn betydde gavene alt. Nå som jeg er voksen betyr gavene minst.
Slik er det med mine barn også, de gleder seg til gavene.
Det er alltid noen som får veldig mye og mye dyre gaver, mens andre får mindre. Slik vil det alltid være. Noen har veldig mange å kjøpe til, mens andre har liten familie og få å kjøpe til. Noen har god råd mens andre sliter for å få endene til å møtes.
En må handle etter lommeboka og gjøre det som passer best for seg og sin familie.
Veldig trist at så mange føler på dette gavepresset.. jeg har selv vært en som har kjøpt dyre gaver, men det er jo helt tullete. Mest fordi jeg liker å gi og liker å glede andre.
I år har vi lagt lista lavere, men jeg vet barna blir glad for gavene sine
Greia er at for noen så er det til jul de får noe og ja kanskje det er dyre gaver da men det betyr jo ikke at man ikke er nøktern for det kan man jo altså være resten sv året.
Man er forskjellig , i forhold til kalender så velger vi rett og slett å kjøpe no som ikke er ræl , men ja det koster kanskje mer da.
Det gjør velde fleste sin jul tenker jegGreia for oss er at vi er nøkterne både til jul og resten av året når det gjelder å få noe. Som jeg har skrevet over handler jula for oss hovedsakelig om helt andre ting enn gaver.