Jeg syns fokuset skifter mer og mer til gaver hver eneste jul. Jeg baserer det på at nevøene mine får gave etter gave (laptop, mobil, lego, klær) og når den siste gaven er borte er de skuffet. Og de eneste gavene som betyr noe er såklart sine egne.
Flere med den meningen? Syns så klart at man skal kunne bruke det man vil/kan på gaver og gjøre det til en fantastisk dag, men skulle ønske man kunne sette fokuset på å være sammen med familien, den gode maten og det at det kanskje er den ene dagen i året man samles for å kose seg sammen..
jeg liker julen pga god mat og det at jeg får tilbringe tiden med familien.
I år blir det pga god mat(som vi må ta med selv) fordi det er jenta mi sin første jul (skal ta masse bilder) og fordi vi kanskje ser slutten på saken min iløpet av neste år. Kanskje. Noe å se frem til.
Bortsett fra gaver, hva er viktigst for deg med julen?
Flere med den meningen? Syns så klart at man skal kunne bruke det man vil/kan på gaver og gjøre det til en fantastisk dag, men skulle ønske man kunne sette fokuset på å være sammen med familien, den gode maten og det at det kanskje er den ene dagen i året man samles for å kose seg sammen..
jeg liker julen pga god mat og det at jeg får tilbringe tiden med familien.
I år blir det pga god mat(som vi må ta med selv) fordi det er jenta mi sin første jul (skal ta masse bilder) og fordi vi kanskje ser slutten på saken min iløpet av neste år. Kanskje. Noe å se frem til.
Bortsett fra gaver, hva er viktigst for deg med julen?