Julemirakel <3

Så trist å høre at du har slitt med blødninger.. :( Hvordan går det med deg nå?

Hvordan går det med deg?[emoji813]red
Går litt bedre nå [emoji5] Er jo trist når sånt skjer, men kan ikke gjøre noe med det [emoji17] Blødningen har roet seg litt nå. Var en periode i dag der jeg hadde store magesmerter og mye klumper.. [emoji22] Håper det begynner og roe seg nå.
 
Går litt bedre nå [emoji5] Er jo trist når sånt skjer, men kan ikke gjøre noe med det [emoji17] Blødningen har roet seg litt nå. Var en periode i dag der jeg hadde store magesmerter og mye klumper.. [emoji22] Håper det begynner og roe seg nå.
Så utrolig trist!!! Føler så med deg! Kroppen ordner opp, det er jo godt oppi alt dette så du slipper noe sykehusinnleggelse iallefall. [emoji173] tenker på deg, sender en stooor klem! [emoji255]
 
Så utrolig trist!!! Føler så med deg! Kroppen ordner opp, det er jo godt oppi alt dette så du slipper noe sykehusinnleggelse iallefall. [emoji173] tenker på deg, sender en stooor klem! [emoji255]
Tusen takk [emoji173] Ja, men man bør vel sjekke at alt er komt ut om en ukes tid? Eller trenger man ikke det hvis man føler alt er kommet ut?
 
Tusen takk [emoji173] Ja, men man bør vel sjekke at alt er komt ut om en ukes tid? Eller trenger man ikke det hvis man føler alt er kommet ut?
Nå har ikke jeg noe erfaring med dette, men vil tro at hvis man slutter å blø etter en periode og ikke får noe smerter av noe slag, så tror jeg kroppen ordner greit opp :) Håper det for din skyld hvertfall, når det først skulle gå galt :(:Heartred:Heartred
 
Tusen takk [emoji173] Ja, men man bør vel sjekke at alt er komt ut om en ukes tid? Eller trenger man ikke det hvis man føler alt er kommet ut?
Jeg ville tatt en sjekk hcg blodprøve, så ser en kjapt om det er indikasjon på om det er noen rester igjen. Den skal jo synke nokså drastisk.
 
Nå har ikke jeg noe erfaring med dette, men vil tro at hvis man slutter å blø etter en periode og ikke får noe smerter av noe slag, så tror jeg kroppen ordner greit opp :) Håper det for din skyld hvertfall, når det først skulle gå galt :([emoji813]red[emoji813]red
Får ringe til legekontoret og høre hva de har og si når de åpner på tirsdag [emoji4]
 
Hva om det ikke synker da? Kan det være noe som har gått galt?
Da vil de sjekke om det evt er rester igjen ved en UL og du får evt videre behandling. Evt tar de blodprøver noen dagers mellomrom for å sjekke at det synker jevnt og trutt.
 
Hvordan går det med deg ?
 
Back
Topp