Julemiddagen

jeg har tenkt å kose meg med julemiddagen og blir hun dårlig i magen så vet vi jo hvorfor[:)] man vet jo ikke før man har prøvd!

slipper å tenke på det ammer ikke...
men med elise ammet jeg så da torde jeg ikke å spise julematen[:'(]

Jeg skal spise julemat og kose meg med den. Vet jo hvorfor han evt kommer til å få vondt i magen... 

Henriette for jo både pupp og flaske.... så tenkte å amme henne før jeg spiser... så venter jeg heller til morningen etter før hun får pupp igjen.
Julemiddagen skal jeg kose meg masse med. Har ikke vært på julebord i år og tjuvstartet på julematen, så jeg gleder meg glugg ihjel til maten på julaften i år.

Vi skulle egetlig dra på tur til svigerfar i julen. Men vi har bestemt oss for å være hjemme i stedetfor å kose oss, bare oss... HERLIG !!! [:D]

så koselig da bebe[:D][:D]

Kommer nok til å amme rett før maten så blir det mme til ut på dagen 1 juledag tenker jeg.
Kål er jo noe av det værste man kan spise så de får vondt i magen av sa de på hs til meg, så synest faktisk det er egoistisk av dere som sier at dere spiser all julematen å får bebisen vondt å vett dere hva det er......hadde aldri hat samvitighet til å vite at når jeg spiser denne maten vil bebisen min mest sannsynligt få vondt i magen....de gråter tross alt av smerter.

Dette er bare min mening[;)][;)][;)]

Back
Topp