Julemiddag?

Vi pleier å ha ribbe, julepølse, kjøttkaker & kalkun[:)] Gleder meg sånn til julaften nå, håper denne månden går fort[:D] Glemt å trykke på kalkun på avstemingen[8|]

Ribbe og annet... Dvs medisterkaker og medisterpølser også[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Albrecht

Kvak Kvak vi spiser and.. nam nam... Men i år er det ribbe siden vi skal være hos svigers... [:)]

tenkte det var du som stemte der ja, men har dere ikke også fleskestek eller er det ikke alle som har 2 slags å velge i?

hjemme hos mamma og de er det pinnekjøtt og det er så ok godt, er begynt å like det mer etter årene....

men hos svigers er det alltid en overraskelse, men de 2 årene jeg har feiret der er det vel dådyrkjøtt( vet ikke helt hva det heter)

selvom jeg egentlg kunne tenkt meg tradosjonel julemiddag med and og fleskesteg,[:)]

egentlig pinnekjøtt og ribbe. Men i år hos sviger tror jeg det bare blir ribbe[:(]
1.dag blir det ørret
2.dag kalkun

Det blir pinnekjøtt i år. Vi har vært så heldig å fått hjemmelaget røkt pinnekjøtt, så gleder meg masse til det[:)][:)][:)]

Vi pleide å ha både torsk og pinnekjøtt da pappa levde. Men nå er det som regel bare pinnekjøtt[:)]

Ribbe med tilbehør og kalkun annethvert år[:)]

ORIGINAL: Julibaby og meg

Pinnekjøtt, ribbe og mør! [:D][:D]

Jeg feirer jul to ganger.
Julaften er det norsk jul med ribbe. 1. juledag er det kalkun med 13 typer tilbehør.

Back
Topp