Vi kan jo spise det aller meste egentlig, men det er likevel noe vi skal holde oss unna i julen.
Hva gleder du deg til? Og hva vil du savne i julen?
Jeg er et skikkelig matvrak så vil savne både fenalår, rakfisk og rødt kjøtt. Nyttåret har vi av og til hjort eller rein og julen jeg var gravid sist smakte det ikke med ihjelstekt kjøtt hehe
MEN jeg gleder meg masse til pinnekjøtt og lutefisk, klippfisk og egentlig fisk i alle varianter, det går mye av det. Ribbe er også godt, men mektig, så håper det går fint på tross av svingende kvalme.
Hva gleder du deg til? Og hva vil du savne i julen?
Jeg er et skikkelig matvrak så vil savne både fenalår, rakfisk og rødt kjøtt. Nyttåret har vi av og til hjort eller rein og julen jeg var gravid sist smakte det ikke med ihjelstekt kjøtt hehe
MEN jeg gleder meg masse til pinnekjøtt og lutefisk, klippfisk og egentlig fisk i alle varianter, det går mye av det. Ribbe er også godt, men mektig, så håper det går fint på tross av svingende kvalme.
men gleder meg helt sykt til ribbe 
prøver mer å passe på kjøttpålegg som ligger åpnet i mer enn 2-3 dager. Er det virkelig fyfy med rødt kjøtt? Andre som spiser av og til?
Men savner spekemat, biff og rødvin generelt 

Og drit å tenke på antall glass cola per dag, når jeg normalt drikker så mye brus jeg vil i jula. Men utover det lever jeg ganske som normalt. Svigermor hadde kjøpt inn Baileys nå som det endelig kom en som ville drikke det med hu, så det syntes ho var litt kjipt. Men mest glad for nyheten, da!