Julemat ;)

snøhvit

Flørter med forumet
Oi, for en kjekk gruppe, en egen for høytider :D
Jeg er gravid, og jeg leengter etter typisk julemat. Ribbe, pinnekjøtt og alt som følger med.
Er det noen som husker fra i fjor når ribba og pinnekjøttet kommer i butikken ?:))

Mener å huske det kommer i månedsskiftet oktober/november? Dytter i tilfelle andre velt bedre enn meg ;)

Ja det er nok litt uti oktober, jula varer fra oktober til påske hehe. Gleder meg til pinnekjøtt, det er sååå godt!

Vi har ofte kjøpt i høstferien, for å la henge til jul. Omtrent samtidig henter mange butikker frem restene fra i fjor.

Ååh, pinnekjøtt!! :D
Pleier vel å komme i butikkene oktober/november. Så på fredag at lokalbutikken her har fryst familieribbe. Fikk jo så lyst til å kjøpe, men må nok drøye noen mnd til.. :)

Spiste ribbe denne uka vi :-D riktignok uten juletilbehøret, ble fløtegratinerte poteter og wook-grønnsaker istedet, men godt var det ;) pleier å kjøpe inn en del ribbe så vi har resten av året, er jo så godt på grillen også. Men i år gleder jeg meg ekstra mye til julematen, skal slakte både gris og lam selv, ikke noe slår selvprodusert mat :)

Åh! Nå fikk jeg og lyst på ribbe! Og jeg er ikke gravid en gang..!

Gleder meg så til pinnekjøtt I år :D har ikke hatt det de siste årene, men I år blir det pinnekjøtt til julaften og et lite ribbestykke bare for å få smaken :D

Back
Topp