Julemat til bebis

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Jeg har tenkt mye på det, før jeg fødte, st til jul har vi to barn som sitter ved bordet og spiser :) Hva av julematen kan han få tro? Jeg tenkte potet gnudd i saus, men tenker nå at sausen kanskje er for salt? *apetryne* Jeg salter den vel egentlig ikke men ribba blir krydret og jeg bruker jo ribbefettet i sausen. Har dere tenkt noe på hva bebisen kan få av julemat? Kommer dere bare til å gi et glass, eller noe fra fryseren?
 
Vi spiser pinnekjøtt, kålrotstappe og pølse. Alt er nok for salt for bebis, men kan jo kanskje lage egen kålrotstappe til baby :) tipper vi ender opp med å servere noe som vi vet at hun liker :)
 
Ikke tenkt på sausen. Er jo veldig lite da, så tenker det ikke vil være så gæli. Men man kan jo ta av saus til barnet før man tar i ribbefettet:)
 
Ikke tenkt på sausen. Er jo veldig lite da, så tenker det ikke vil være så gæli. Men man kan jo ta av saus til barnet før man tar i ribbefettet:)
Det tenkte jeg ikke på! :D Ha ha lurt! :D
 
Vi spiser pinnekjøtt, kålrotstappe og pølse. Alt er nok for salt for bebis, men kan jo kanskje lage egen kålrotstappe til baby :) tipper vi ender opp med å servere noe som vi vet at hun liker :)
Ååh pinnekjøtt er sååååå godt!!
 
Har tenkt på det samme, men er usikker. Kanskje lage noe ekstra til lillemor :)
 
Her kommer han nok til å bare få det han vanligvis gjør.
 
Hun får det vi spiser, i lightversjon uten for mye salt osv. Så potet, ribbe og grønnsaker tenker jeg.
 
Kan de få litt pølse ? Altså , bare veldig få biter , men til å spice opp grønnsakene :p
 
Back
Topp