*mamman til Marie*
Forelsket i forumet
Spesielt marsipanpølsene er sviingode[:D][:D][:D][:D]
ikke lenge til jul[:D]
ikke lenge til jul[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mihi
Gleder meg til Kindernissene kommer [:D][:D][:D]
ORIGINAL: *mamman til Marie*
ORIGINAL: Mihi
Gleder meg til Kindernissene kommer [:D][:D][:D]
de er jo også kjempe gode[:D][:D][:D]
Myyyye kindersjokkis på en gang, med det er da bare jul en gang i året (påskeversjonen teller ikke..hehe)ORIGINAL: Mihi
ORIGINAL: *mamman til Marie*
ORIGINAL: Mihi
Gleder meg til Kindernissene kommer [:D][:D][:D]
de er jo også kjempe gode[:D][:D][:D]
De er knallgode. Drar over til Sverige og kjøper der, for der er de 2 om ikke 3 ganger så storeMyyyye kindersjokkis på en gang, med det er da bare jul en gang i året (påskeversjonen teller ikke..hehe)
Gleder meg til å knaske marsipanpølser med sånne hvite små stenger på (husker ikke hva det heter..noe strø greier iallefall)
ORIGINAL: Lucas mamma*
Har som mål å ikke kjøpe noe julegodter eller brus før 1 des tidligst... får se hvor lenge det holder[8D]
ORIGINAL: Julia89
Har faktisk ikke spist det enda! Men friiiister .. Men holder med julebrus fram til desember [:D] Kanskje november [8D]
ORIGINAL: JeanetteR
Jeg har allerede spist julemarsipan-pølser, kakemenn og drukket julebrus! Gjenstår bare klementiner til det tyter ut øra mine! [8D]
Og det beste med alt, det er pinade like godt i desember, som nå [:D]