Julemarsipan

ORIGINAL: *mamman til Marie*

ORIGINAL: Mihi

Gleder meg til Kindernissene kommer [:D][:D][:D]

de er jo også kjempe gode[:D][:D][:D]

De er knallgode. Drar over til Sverige og kjøper der, for der er de 2 om ikke 3 ganger så store Myyyye kindersjokkis på en gang, med det er da bare jul en gang i året (påskeversjonen teller ikke..hehe)

Gleder meg til å knaske marsipanpølser med sånne hvite små stenger på (husker ikke hva det heter..noe strø greier iallefall)

ORIGINAL: *mamman til Marie*

Gleder meg til Kindernissene kommer [:D][:D][:D]

de er jo også kjempe gode[:D][:D][:D]

De er knallgode. Drar over til Sverige og kjøper der, for der er de 2 om ikke 3 ganger så store Myyyye kindersjokkis på en gang, med det er da bare jul en gang i året (påskeversjonen teller ikke..hehe)

Gleder meg til å knaske marsipanpølser med sånne hvite små stenger på (husker ikke hva det heter..noe strø greier iallefall)

Alt er liksom større i Sverige[:D][:D]

ORIGINAL: Lucas mamma*

Har som mål å ikke kjøpe noe julegodter eller brus før 1 des tidligst...  får se hvor lenge det holder[8D]

flenka[:D]
ikke så lenge til 1 desember da[:D][:D]

ORIGINAL: Julia89

Har faktisk ikke spist det enda! Men friiiister .. Men holder med julebrus fram til desember [:D] Kanskje november [8D]

hehe
er bare jul 1 gang i året.. må jo nyte det[:D][:D]

Jeg har allerede spist julemarsipan-pølser, kakemenn og drukket julebrus! Gjenstår bare klementiner til det tyter ut øra mine! [8D]

Og det beste med alt, det er pinade like godt i desember, som nå [:D]

ORIGINAL: JeanetteR

Jeg har allerede spist julemarsipan-pølser, kakemenn og drukket julebrus! Gjenstår bare klementiner til det tyter ut øra mine! [8D]

Og det beste med alt, det er pinade like godt i desember, som nå [:D]

[:D][:D]

Jeg kjøpte mandariner i går[:D] nam nam, kjempegode!!!
Kjøpte julemarsipan og, men den skal ikke åpnes før på fredagskveld[:)]

ORIGINAL: *eim*

liker ikke julemarsipan jeg!!!
sådetså!![:D]

Da er vi to!!!![:'(]

Back
Topp