Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan aldri bli for tidlig for oss julegladeHuff, det var tidlig, Kengu
Men jeg synes butikkene begynner tidligere og tidligere med julevarene, så er vel ikke så lenge til det dukker opp noen her inne![]()
Hun begynte i januar.Hallo!! Det er fortsatt sommer på østlandet. Jeg badet tidligere i uken. Nå må du faenmeg gi deg med denna jula di!!!!
Overser bare jeg.Hun begynte i januar.
Og kan hun ikke få lov til det? (redigert bort gjentakelse av ditt banneord, så langt ned synker jeg ikke bestemte jeg meg for. Selv ikke sensurert)
Skeidar pakket ut mye i gårHuff, det var tidlig, Kengu
Men jeg synes butikkene begynner tidligere og tidligere med julevarene, så er vel ikke så lenge til det dukker opp noen her inne![]()
Og du vet at du nå er inne på høytider?Hallo!! Det er fortsatt sommer på østlandet. Jeg badet tidligere i uken. Nå må du faenmeg gi deg med denna jula di!!!!
Jul er gull :-DHer kan vi legge inn link til butikker som har fått julevarer
Håper dette innlegget var ment ironisk?!Hallo!! Det er fortsatt sommer på østlandet. Jeg badet tidligere i uken. Nå må du faenmeg gi deg med denna jula di!!!!
MorroSkeidar pakket ut mye i går
Så ingen på min lokale rema da jeg var der i gårMorrokanskje jeg må på skeidar snart
Vet noen om det er alle rema som er begynt med kakemenn, eller bare noen?