T *Tøtta81* Forumet er livet 10 Okt 2010 #1 Gi meg masse linker til nettbutikker ol som har fiiine jule lift- gardiner, helst med sånn knyting ikke sånn heis opplegg[;)]
Gi meg masse linker til nettbutikker ol som har fiiine jule lift- gardiner, helst med sånn knyting ikke sånn heis opplegg[;)]
Hocapontas Elsker forumet 10 Okt 2010 #2 Fant bare 3 roll-up.... (finnes også i svart variant...) Kanskje ikke den mest julete, men den kan vel alltids brukes ??! også de har veldig fine lifter i jotex også, synes jeg... [:)] (finnes også i hvit variant)
Fant bare 3 roll-up.... (finnes også i svart variant...) Kanskje ikke den mest julete, men den kan vel alltids brukes ??! også de har veldig fine lifter i jotex også, synes jeg... [:)] (finnes også i hvit variant)
L Løvemamma2013 Glad i forumet 10 Okt 2010 #3 men man kan jo style opp vanlig roll/lift up me å sy på silkebånd, og på den måten få knyting... va jo ei her inne som hadde gjort d[:)]
men man kan jo style opp vanlig roll/lift up me å sy på silkebånd, og på den måten få knyting... va jo ei her inne som hadde gjort d[:)]
Anonymius Glad i forumet 26 Okt 2010 #4 Hvor får en kjøpt de liftgardinene du som la ut bilder av de ?
Hocapontas Elsker forumet 26 Okt 2010 #7 Jotex disse er hentet fra ja [:)] Vi har også fått inn endel søte lift på Princess nå [:)]