julekvelden!

*ÅsLe*

Gift med forumet
Lurer nå på hvor lenge deres små klarte å holde ut i går jeg!!

Tobias er som regel i seng rett over 7 men i går klarte jeg å holde hem til 8.....[&:]
Han fikk motta pakker fra nissen å pakke opp en pakke før han tok kvelden!
Så der satt jeg da å koste meg med alle pakkene[8D]

Linusen var i seng til vanlig tid han.. Da klokka var 18 var han grinete og gned seg i øynene.. Så klokka 18.30 var han i seng. Søstra la seg med store protester når klokka var 19.30.  

William tok flere små-dupper i armene mine og på puppen, men la ham ikke før vi dro hjem ca 22:30. Han sov noen timer på ryggen min i MT mens jeg spiste

ikke noe særlig lengere enn vanlig.

eliana var hoved underholdningen ... sovnet i bilstolen på vei hjem kl 2300. ja hun sov heeeele natta til 1100. deilig[8D]

markus var våken til ca 23:00.. han var helt i 100 hele kvelden. lo og 'pratet' om en annen [:D] kjempe kjekt..
men han var tydligvis sliten for han sov til klokka var 14:00, 1 juledag [8D][:D]

Holdt ut til 21.00(pleier vanligvis å legge seg ca 19.30)
Ble overrasket. For han hadde jo 39,6 i feber, men kviknet til etter en stikkpille

La henne til vanlig tid kl 20....men var våken igjen 22.00. Helt sikekrt fordi vi bråket så på stua.
Fikk det igjen dagen etterpå hvor hun våknet igjen kl 21 og var våken til over tolv [&:]

Satser på en bedre natt inatt....

Back
Topp