Lille Mille Gift med forumet 23 Okt 2010 #27 Ja.. da nærmer det seg, litt over et døgn igjen. Kom igjen jenter, sett igang - lag julekulekort! [:D]
Ja.. da nærmer det seg, litt over et døgn igjen. Kom igjen jenter, sett igang - lag julekulekort! [:D]
Lille Mille Gift med forumet 24 Okt 2010 #28 Det er jo søndag, og det betyr at dere får litt tid til å leke med denne oppgaven [;)] Kjør på nå! Hihihi..
Det er jo søndag, og det betyr at dere får litt tid til å leke med denne oppgaven [;)] Kjør på nå! Hihihi..
bettand Forumet er livet 24 Okt 2010 #29 ORIGINAL: Lille Mille Det er jo søndag, og det betyr at dere får litt tid til å leke med denne oppgaven [;)] Kjør på nå! Hihihi.. Har heldigvis sendt inn, idag har jeg ikke stort tid til å scrappe. Blir vekke mesteparten av dagen[8D]
ORIGINAL: Lille Mille Det er jo søndag, og det betyr at dere får litt tid til å leke med denne oppgaven [;)] Kjør på nå! Hihihi.. Har heldigvis sendt inn, idag har jeg ikke stort tid til å scrappe. Blir vekke mesteparten av dagen[8D]
Lille Mille Gift med forumet 24 Okt 2010 #33 Wee! Flere bidrag har kommet inn [:D] Snart skal det hele avgjøres!
Lille Mille Gift med forumet 24 Okt 2010 #34 Da er tiden ute og bidragene har kommet inn, jeg setter i gang med å lage avstemming [;)]