Julekortene til JO..

x1xMsMarte.

Forumet er livet
[:@][:@] DRITT,DRITT,DRITT [:@][:@]

Jeg må bare beklage, jeg fikk julekortene hos japanphoto som jeg bestillte, men de var ikke av JO! Så jeg har ingen julekort å sende ut til dere[:(][:(], har klaga til japanphoto, men får refundert pengene, siden det er så kort tid før jul og jeg vil ikke få dem i posten før jul[:'(][:@].

Så beklager jenter[:(]

Jeg skal sende dere julekort enten her eller på mail [:)]

jeg forstår ikke helt hvordan de klarer sånt jeg. Så utrolig kjipt! De hjelper liksom ikke å få tilbake pengene, når en har regnet med julekort av barnet sitt.
Men legg gjerne ut julekort av J.O. her på bv, vil jo gjerne se henne [:D]

Uff,så utrolig irriterenes!![:'(]Skjønner du er forbanna!!Men legg gjærne ut et julekort her ja!!Hun er jo så nydelig atte!![;)]

noe så irriterende, tror eg hadde ringt å tatt dei ei skrapa eller to... dårlig sørvice vill eg sei

er det mulig...
da får sikkert ikke de du har fått bilde av julekorta sine heller!!!
er kjempe dårlig når det blir sånn, skulle kunne sendt inne et bilde som viste åssen bilde det var så de kunne spore det opp!!
bare legg ut her du[:)](syntes synd på deg nå)

Uff så dritt da!
det var dårlig av japan foto aldså.
akkurat bestillt et par fotobøker der... å jeg fikk feil.. men det det var bare på størrelsen...uansett så ble ikke den ene ferdig før jul heller så jeg og får pengene igjen...(bestillt ny på elkjøp å hååååper den blir ferdig før jul)

Jeg bestillte julekorta mine på elitefoto. det tok 1 dag før jeg hadde de i hånda.. ville bare nevne det.(henta på butikk da)

Du får legge ut bilde av nydelige jenny her da hvertfall![:)]

Ånei.... Snakk om feil fra japanfoto!!! Jeg skjønner du er forbanna nå, jeg hadde tilta selv!! Bare legg ut julekortet her du[;)] *trøsteklem*

ORIGINAL: Gina84

ORIGINAL: Trine82

fy sååååå dårlig gjort, det bør de ordne opp i [:@]

Back
Topp