Julekortbilde

Falt til slutt på nr.3 jeg da.Kjempefint bilde,så søt![:)]

jeg likte det siste bildet jeg! søt gutt du har[:D]
er så fint når det er kun farge på lua! Har du gjort det selv? Noe spes fotoprogram du bruker?

Nr 3
Kjæmpe fint bilde da[:D]

ORIGINAL: Daizee

Jeg synes nr1. Synes fargene var så fine i bakgrunnen at de gjorde seg egentlig der.

Dere har samme nisselue som vi har brukt til julebildene de to forrige årene. MEn hvor har du kjøpt den? Vi har bare lånt hele tiden, så i år sydde jeg selv, men pelsstoffet ble litt stivt, synes de luene du har var så mye mykere...

Takk for alle tilbakemeldinger [:)]

Jeg har brukt PhotoShop for å få farge bare på lua [;)]

Hvor lua kommer fra, aner jeg ikke, for det er faren min sin [8D] Kan høre med ham når han ringer senere i dag om han vet hvor den kommer fra [;)]

ORIGINAL: Kaoleena

Takk for alle tilbakemeldinger [:)]

Jeg har brukt PhotoShop for å få farge bare på lua [;)]

Hvor lua kommer fra, aner jeg ikke, for det er faren min sin [8D] Kan høre med ham når han ringer senere i dag om han vet hvor den kommer fra [;)]

Kanskje de er sånne magiske julenisseluer som bare er til låns overalt. Ingen vet hvor de kommer fra, men alle har de?[;)]

Hadde vært flott om du fant det ut. De ble fine de luene jeg sydde også, men jeg må fikse pelsen etterhvert, for ungene likte ikke å gå med de når de var så stive. Men vi er jo berga i forhold til julekortbildene da, for de godtok å ha de på når vi tok bilde. (Men han likte ikke den i fjor heller, for det ble nok litt tungt når den var så lang. Den jeg sydde nå er bare 75 cm lang ca. MEn er jo kjempestilig når den er så lang som din fars...)

ORIGINAL: Snuski

synes du ska ta det første bilde[:)] kjæmpefint
enig[:D]

jeg får ikke opp nr tre=(

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

jeg får ikke opp nr tre=(

Har lagt det til på nytt [;)]

JEG VET HVOR LUA KOMMER FRA!!!!![:D]
 Vi var nettopp på skeidar og der hadde de sånne luer... helt like med masse pels og laaaaaaaaaaaaaaang dusk!!![:D][:D][;)][;)][;)]

ORIGINAL: Daizee

Back
Topp