Julekort

Fru+2

Forumet er livet
noen som fått?

Bare beynte å lure på om jeg glemte å skrive adr?litt sløv om dagen

[:D] Jeg ler... men så ler jeg ikke allikevel, for jeg vet hvordan det er å rote [&:]

er litt mye om dagen men flytting og opppusing å så er det jo jul snart......
men er det noen som har fått kort av meg?

Er det jeg som har misforstått, eller de andre her - du lurte på om du hadde husket å skrive adresse på kortet du skulle sende, ikke sant?

Jeg har fått av deg Silje, men vet ikke om det var sånn lell eller om jeg var din [:)] Har sendt til min iallefall (i går) sammen med et kort din veg [;)][8D][:)]  Å ja, gullgutten din er nydelig forresten [:D] Bare glemt å takke for kortet, travelt til meg for tiden[8D]

ORIGINAL: lenemor

Er det jeg som har misforstått, eller de andre her - du lurte på om du hadde husket å skrive adresse på kortet du skulle sende, ikke sant?

jepp

ORIGINAL: Monsoon

Jeg har fått av deg Silje, men vet ikke om det var sånn lell eller om jeg var din [:)] Har sendt til min iallefall (i går) sammen med et kort din veg [;)][8D][:)]  Å ja, gullgutten din er nydelig forresten [:D] Bare glemt å takke for kortet, travelt til meg for tiden[8D]

[:)] så bra det har kommet fram[;)] 

Jeg har fått. Det var kjempekoselig. Jeg liker så godt bildet av deres lille pirat.[:)]

Jeg har også fått av deg Silje [:D] 

Har også fått kort av trillemor og lenemor [:D] Tusen takk, helt nydelige kort!

(men vet ikke helt om noen av dem er fra gaveringen eller ikke da[:-])

Har ihvertfall sendt til min venn (+noen til), men vet ikke om hun/de mottat enda [;)]

ORIGINAL: *Mamma t Gullungene*

Så bra det hadde kommet fram :-) ikke kortringen det fra oss[;)]

Har ihvertfall sendt til min venn (+noen til), men vet ikke om hun/de mottat enda [;)]

JA!!![:)][:)] Fikk av Jørgen i dag [:)]

JAAA!!
Vi fikk et koselig kort fra Anjuk!! Så kjekt å få kort i år også! Fikk et i julekortringen i 2006! [:D]

ORIGINAL: *Mamma t Gullungene*

vi er ikke med på kortringen[;)]

i dag fikk vi kort igjen - av wilma og moa og familien, og av 4M (monicabebe, maja, mari og M) - nydelige kort begge to, tusen takk kjære damer! [:D]

Vi har fått av Wilma og Moa m/familie i dag - tusen takk!! Kjempe nydelige jenter [:D]
Jeg sendte til min i dag

Så bra det kommet frem i tide til dere, lenemor og råsa muffin [:)]
Koselig med kort da!

Mamma t gullungene tusen takk for nydelig kort av Wilma og moa i dag[:)]

Back
Topp