julekort

Julita

Forumet er livet
dere som bestiller julekort på nett, fra hvor bestiller dere?

Tenkte å bestille på elitefoto.no. Fine julekort, 20 % rabatt. Ellers er det 2,99 for julekort på japanphoto.no
Elkjøp/Lefdal har bare "vanlige" bilder.

sniker litt her, vi har laget julekort på nett, fra japanfoto, 10 julekort med konv til 49,90kr, synes det er billig[:)]

ORIGINAL: mine 3 barn

sniker litt her, vi har laget julekort på nett, fra japanfoto, 10 julekort med konv til 49,90kr, synes det er billig[:)]

Det er enda billigere nå! Det er tilbud på julekort, 10 stk for 29,90 ettersom jeg forsto.

ORIGINAL: ~savannah~

Aner ikke helt hvor vi skal bestille enda! Kom over noen nydelige på kortshop (tror jeg det var), men det blir ganske dyrt med 14 kr per kort (når man bestiller over 50), samt 6 kr i porto på mange kort [8|]

Menne.. 14 kr per kort, er hvis du bestiller flere enn 100. Er 18 kr hvis du bestiller mer enn 50, 22 kr hvis du bestiller 20, som er minste bestillingskvantum..

ORIGINAL: Selungen

bestiller takkekort, julekort og kopper på eurofoto. Bruker bestandig de!!

sign, men byttet ut kalender med kopper

eurofoto..veldig bra der...mannen jobber der og..hehe

bestilte i går og da var dem 49,90 Da har dem lurt meg[;)]
ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: mine 3 barn

Det er enda billigere nå! Det er tilbud på julekort, 10 stk for 29,90 ettersom jeg forsto.

Back
Topp