Julekort

Sommerrose

Glad i forumet
Er det noen som fremdeles sender vanlig julekort - både med og uten fotobilde eller sender dere julekort på internett ? :santa

Vi sender og deler ut kort med bilde av ungene
Vi får mange også. Og ingrn på nett

Nei:bag: jeg føler det er noe som kanskje har blitt litt utdatert.

Jeg bruker selv å få noe fra noen tanter, men for å være ærlig ser jeg ikke heeelt poenget, man kan jo like godt sende en julehilsen på sms feks. Kortene havner som regel fort i søpla. Kan ikke holde på å samle på alt.

Har brukt å få noen fra venner å slik som har barn, hvor de har tatt bilder. Der føler jeg liksom ikke helt at jeg kan kaste kortene med det samme. Så de tar jeg som regel vare på en liten stund. Men tror ikke jeg kommer til å sende slike selv. Jeg tar nok heller et bilde å sender hilsen digitalt via sms/messenger/snap etc til de jeg føler det er riktig å gjøre det til:-)

Vi sender. Pleid å ta bilde av bikkja med nisseklær osv:laughing002 Men nå blir det med mini og :love017 sender bare til de vi vet ta vare på "etter bruk", besteforeldre, oldeforeldre osv :)

Vi sender tradisjonelle julekort, og får ganske mange også [emoji4] kan ikke huske å ha fått julekort på nett noen gang

Back
Topp