Julekort

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Noen som har tenkt på det? Prøvde på gruppebilde med alle tre, men det er jo håpløst :p Prøve en gang til, men hvis det ikke går får jeg fordele de i tre ruter med ett bilde av hver på kortet... :rolleyes: eller blir det dumt?

Er fint med flere bilder på, så det hørtes heller smart ut:)
Her har vi bestilt og de er på vei i posten. Koselig med julekort.

Om vi ikke glemmer det så skal vi ta noen bilder i helga, og bestille kort :)

- hørtes ikke dumt ut med å ta bilder alene ;)

Vi fikk våre i posten i forigårs!! Men her har vi bare tatt bilder av lillemann;) vi har skrevet fra alle tre da:)

Vi fikk våre i posten i forigårs!! Men her har vi bare tatt bilder av lillemann;) vi har skrevet fra alle tre da:)

Her er "alle tre" en på 6, ei på 4 og minstemann på 2 måneder :p Han på 6 var sur fordi han måtte ha ullgenser på seg, hun på 4 smilte med underbitt (selv om hun ikke har det til vanlig :rolleyes: ) og han minste var ikke fornøyd med tilværelsen i det hele tatt :p

Jeg har delegert fotograferingen til mannen, jeg blir så sinnsykt frustrert av å prøve å få barna til å samarbeide. Dessverre er mannen min utrolig treig med slikt, og har ennå ikke gjort det etter 2 ukers masing. :meh: Nå har jeg demonstrativt lagt fram julekortantrekkene midt på stuebordet, men det hjelper visst ingenting. :p

3 på et bilde høres sykt vanskelig ut synes jeg, for vi har strevd med bare 2 tidligere. :rolleyes: 3 små bilder er veldig fint synes jeg, og vi går også for det med mindre et mirakel gir oss et pent bilde av 3 sammen. :p

Her er "alle tre" en på 6, ei på 4 og minstemann på 2 måneder :p Han på 6 var sur fordi han måtte ha ullgenser på seg, hun på 4 smilte med underbitt (selv om hun ikke har det til vanlig :rolleyes: ) og han minste var ikke fornøyd med tilværelsen i det hele tatt :p
Åja da skjønner jeg at det kan være vanskelig å få til ordentlig bilde:p her er alle tre lillemann, meg og pappaen;) hehehe

Har prøvd å ta bilder av lille mi til å lage julekort, men hun begynner å skrike med en gang hun får på seg nisselua mormor har strikket til henne...:P Har prøvd 3dager nå, men gir ikke opp enda :P Ellers blir det et skikkelig sinnatagg bilde på julekortene!! :p

Har prøvd å ta bilder av lille mi til å lage julekort, men hun begynner å skrike med en gang hun får på seg nisselua mormor har strikket til henne...:P Har prøvd 3dager nå, men gir ikke opp enda :P Ellers blir det et skikkelig sinnatagg bilde på julekortene!! :p
Haha. Typisk det :p

Vi skal prøve nå i helgen så det blir spennende. Lillemann har null interesse for slikt så det blir spennende å se om han gidder å sitte stille i det hele tatt.. ser for meg (i værste fall) at det blir at jeg må løpe etter han :P haha! #markirompa :P

Jeg tok tilfeldigvis bilde av lillegutt med en liten søt nisse. Det ene bilde ble så fint :) så da bestilte jeg like godt julekort :)

Back
Topp