Julekort

Jeg må få tatt bilde snart, men tenker å sende i år med kun mini

Jeg har ikke tenkt så langt, får se om jeg får gjort det. Om jeg sender er det bare bilde av ungene på de.

Hadde fotoshoot i hagen i helgen faktisk og bestilte julekortene i går :D det blir bare William! Når sender dere ut julekortene?! Tenkte det et koselig om man får litt tidlig, men skal jo ikke være for tidlig!

Hadde fotoshoot i hagen i helgen faktisk og bestilte julekortene i går :D det blir bare William! Når sender dere ut julekortene?! Tenkte det et koselig om man får litt tidlig, men skal jo ikke være for tidlig!

Tror vi har pleid å sende første uken i desember ☺

Har alltid vært i siste liten jeg,så kanskje jeg i år og få sendt de ut i beg av desember;-) og ikke 2 dager før julaften likssom.

Vi sender ikke ut i år, for vi gir både takkekort for barselgaver og dåpsgaver.. Føler det blir i meste laget at enkelte da får tre kort fra oss, med bare et par ukers mellomrom :P

Vi sender ikke ut i år, for vi gir både takkekort for barselgaver og dåpsgaver.. Føler det blir i meste laget at enkelte da får tre kort fra oss, med bare et par ukers mellomrom :P

Det blir det jo her også, men sender jo julekort til flere en de som har fått takkekort fra barselgave og kommende dåpsgave.

Jeg vurderte det men vi har ikke sendt takkekort ennå. Alle som skal få er de samme som i så fall skulle fått julekort. Det blir dobbelt opp så da får de heller få julekort neste år:)

Vi får se om det blir julekort i år.. :p
Skal på fotografering av vesla rett etter dåpen (slutten av nov), så hovedprion blir takkekort ifm dåpen :)

Har heller ikke sendt ut takkekort etter barselgaver.. Visste ikke at det var normalt :p

Bare barna :)
Var hos fotograf i dag og tok bilder, superspent på å se resultatet, fotografen var kjempeflink til å få barna naturlig glade, tøyset og tullet masse med de :D
Var heldig å fikk gratis fotografering i forbindelse med at de skal bruke bildene til å reklamere med, og kan absolutt anbefale de som bor i nærheten av Vinterbro å ta turen til senteret der når det blir satt opp julekortfotografering!

Back
Topp