julekort..

Theas*mamma

Glad i forumet
Her blir det dårlig med julekort i år. Snuppa nekter rett å slett å samarbeide om å få tatt bilde, nekter å sitte stille, nekter å ha på seg nisselue og sitter alltid med tunga ute når vi prøver å knipse bilde av henne.. Litt oppgitt kan en si [8|]
Gidder ikke å sende ut julekort med ett bilde som ikke er fint bare for å gjøre det liksom..

He he he, huff da... Trodde det ble dårlig med bilder i år jeg også, men fikk faktisk tatt noen jeg ble fornøyd med i går - på første forsøk. Veldig fornøyd med å få en toåring og en schæfervalp til å være rolige og se i kamera samtidig [:)]

Men ikke gi opp enda da. Du har ingenting du kan bestikke henne med eller noe? Eller kanskje du har et fint bilde fra tidligere i år? [:)]

(Beklager at det er stooore bilder)

Her er forresten de to bildene vi står imellom nå [:)]

har det samme problemet.. ikke lett[:)] men får bare prøve igjen..hvis ikke for det bare bli det ene dårlige bilde vi fikk[8D]

[/image]

prøv å ta når hun leker!
Naturlige bilder er like flott som "oppsatte"!
Begge over er jo kjempe flotte [:D]

Ta på henne en nisselue (om du skal ha det) og ta henne med ut i snøen å lek, og knips massevis av bilder. Da får du nok helt sikkert et fint bilde [:)] Ingenting er kosligere enn julebilder som ikke er oppstilt, der man virkelig ser at barnet KOSER seg [:D]

å så fine bilder dere hadde, ( men sikkert dumt spm, men den hunden kor gammel e den? samboeren vil ha schefer, men ble veldig skeptisk no hvis den var valp. var veldig stor.

ORIGINAL: snart_mamma22
men sikkert dumt spm, men den hunden kor gammel e den? samboeren vil ha schefer, men ble veldig skeptisk no hvis den var valp. var veldig stor.

Hun er 11 mnd, så er ganske utvokst i størrelse (mangler bare litt muskler og sånt) [:)] Kesha er riktig nok en ganske liten schæfer. Har absolutt ikke angret et sekund på rasevalget iallfall. Var en del som reagerte på at vi skaffet oss en så "stor og farlig" hund, men hun er virkelig verdens snilleste og mest tålmodige hund. Datteren min på 2,5 år styrer med henne hele tiden, men hunden godtar alt [:)] Jeg er mer skeptisk til hvordan hun reagerer om noen andre gjør noe mot jentungen, for hun følger veeeldig med henne. Hun reagerer ikke på noe som helst, at folk kommer rett inn i huset og så videre bryr hun seg ikke noe som helst om. Men om noen ukjente nærmer seg jentungen, da er hun der med en gang og skal passe på [:)]

To filmer av de sammen:
http://www.youtube.com/watch?v=fL0mOZ0AHu8
http://www.youtube.com/watch?v=KWWSsDyyiKo

ORIGINAL: snartmortilto

ORIGINAL: snart_mamma22
men sikkert dumt spm, men den hunden kor gammel e den? samboeren vil ha schefer, men ble veldig skeptisk no hvis den var valp. var veldig stor.

Hun er 11 mnd, så er ganske utvokst i størrelse (mangler bare litt muskler og sånt) [:)] Kesha er riktig nok en ganske liten schæfer. Har absolutt ikke angret et sekund på rasevalget iallfall. Var en del som reagerte på at vi skaffet oss en så "stor og farlig" hund, men hun er virkelig verdens snilleste og mest tålmodige hund. Datteren min på 2,5 år styrer med henne hele tiden, men hunden godtar alt [:)] Jeg er mer skeptisk til hvordan hun reagerer om noen andre gjør noe mot jentungen, for hun følger veeeldig med henne. Hun reagerer ikke på noe som helst, at folk kommer rett inn i huset og så videre bryr hun seg ikke noe som helst om. Men om noen ukjente nærmer seg jentungen, da er hun der med en gang og skal passe på [:)]

To filmer av de sammen:
http://www.youtube.com/watch?v=fL0mOZ0AHu8
http://www.youtube.com/watch?v=KWWSsDyyiKo

synes shefere e veldig finne, men litt redd store hunder.

Jeg syns det er skjønt med bilder der barna er seg selv på, selv om det ikke blir de mest perfekte bildene. Selv har jeg tenkt å ta på henne nisselue, og knipse noen bilder mens vi f.eks baker pepperkaker.

Alle bildene over her var forresten nydelige!![:D]

ORIGINAL: Gullgutt_i_magen

Tulla 88: synes det bildet var kult jeg!

når jeg egentlig tenker meg om, så er det jo kult. og veldig naturlig ihvertfall! så om ikke guttene vil ta nye, så for det bare bli det..

Så fine bilder dere har tatt!! Skal ikke ta julebilder iår, men blir nok noen av snuppa i nissedrakt før hun skal på nissefest i barnehagen[;)] 
Har vært hos fotograf iår vi, skal gi bilder i julegave til besteforeldre....og de ble bare såååå fine!![:D]

ORIGINAL: snartmortilto

Ta på henne en nisselue (om du skal ha det) og ta henne med ut i snøen å lek, og knips massevis av bilder. Da får du nok helt sikkert et fint bilde [:)] Ingenting er kosligere enn julebilder som ikke er oppstilt, der man virkelig ser at barnet KOSER seg [:D]

Ta henne med ut vil ikke hjelpe, for hun er visst ikke noe glad i snøen hu her. Men kanskje jeg skal prøve å bake pepperkaker med henne! Takk for tips [:)]

Back
Topp