juleklær

Mamma Propell

Glad i forumet
jepp, nok en tråd om jul fra meg[:D]

Har kjøpt denne til meg selv. Selger den i butikken, og den er faktisk utrolig fin, selv om den er veldig sær og spesiell[8|]

Er brodert små reinsdyr og gjetere på kanten nede...da jeg så det ble jeg solgt[:D] Men må rocke den opp med tilbehøret for å få den til å bli mer meg.

Men så var det guttene da...noen som har tips til nettbutikker som selger finklær i litt rocka eller nostalgisk stil?

Og hva skal dere og ungene deres ha på dere i jula i år?

ORIGINAL: Mamma Propell

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Kjempefin kjole [:)]

Etter et kjapt søk på nett, fant jeg denne selebuksa: http://milledille.com/products/247-otto-kajak/1564-anita---beigewhite-striped/ Syns det var stilig. Kan jo ha noe kult inni den, for å rocke det litt.

Ahhh, fantastisk. Nå er juleantrekket til gutta boys i boks. TUUUUSEN takk, elsket den[:D]

Har du bestillt noe derfra før? Er det ikke sånn at om man bestiller for over 200 fra utlandet kommer norsk moms i tillegg + fortollingsgebyr? Arrrgh, den som var så fin, men nå ble jeg skeptisk...

Noen som vet

ORIGINAL: **vimsa**

aner ikke hva jeg skal ha på meg... føler at det eneste som passer meg er presenning....

Gutta vet jeg ikke enda...får vel titte litt rundt[:)][:)]

De har veeeldig mye fint på zizzi søta[:)] Der finner du garantert noe som passer deg perfekt og som ikke er presenning[:)][:D] Har samme følelsen som deg, så blir nok noe fra zizzi på meg også[:)] Og der har de jo såååå mye lekkert[:)]

ORIGINAL: *Sandermamma*

aner ikke hva jeg skal ha på meg... føler at det eneste som passer meg er presenning....

De har veeeldig mye fint på zizzi søta[:)] Der finner du garantert noe som passer deg perfekt og som ikke er presenning[:)][:D] Har samme følelsen som deg, så blir nok noe fra zizzi på meg også[:)] Og der har de jo såååå mye lekkert[:)]

Ja får ta meg en tur dit:) har handlet litt der før og vært fornøyd,så får prøve igjen[:)][:)]

Halve butikken jeg jobber på er zizzi, og du kan bare glede deg til alt det fine som kommer!!!!! Skal se om jeg finner noen bilder til deg

sjekk denne:
http://www.zizzi.dk/da-DK/Figurguide/Oversigt.aspx

og gå inn å se på julekolleksjonen til både zizzi og zay...om det heter det...på samme siden. Masse fint[:)]

Jeg skal vel ha kjolen jeg kjøpte tidligere i høst, en grå a-formet kjole fra Vero Moda, samt grå pumps til.

Ida skal ha julekjolen fra i fjor, men må vel ha en ny genser under og nye strømpebukser.

Tobias skal få prøve dressen fra i fjor, håper den passer... om ikke, må jeg på jakt etter en ny!

jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg..
Mamma kjøpte en nydelige rød og grå kjole med genser og strømper til storesøster i sommer når de var i spania,så den blir hun sikkert kjempe fin i.
david skal ha dress med lyseblå skjorte..blir så kjekk atte[;)]

ORIGINAL: *Sandermamma*

:) Zizzi er topp. Kommer inn i small og greier. Har du bilde av dåpsantrekket du kjøpte der Sandermamma? :=)

Back
Topp