Juleklær til baby

Så mye fint til jenter!
Jeg har kjøpt dette på kappahl, så får vi se om det blir juleantrekket:)ImageUploadedByBV Forum1415048771.784502.jpgImageUploadedByBV Forum1415048786.117146.jpg

Har ikkje kjøpt noko enno, og litt usikker på ke eg vil ha skal ha på. Er mykje som skjer med jul, nyttår, svigermor fyller 60, mamma fyller 50, eg har bursdag - alt på 1 mnd og vil ha noko som passar alt :P

Har ikkje kjøpt noko enno, og litt usikker på ke eg vil ha skal ha på. Er mykje som skjer med jul, nyttår, svigermor fyller 60, mamma fyller 50, eg har bursdag - alt på 1 mnd og vil ha noko som passar alt :P
Ja, ikke sant man vil jo ha noe fint;)
Jeg spurte på ene kjøp/salg facebookgruppa om noen hadde penkjoler, fikk en del svar. Det er jo noe som ofte er lite brukt og overhodet ikke slitt.
Det blir sikkert 3-4 juleselskaper i tillegg til julaften og nyttårsaften. Det synes jeg bare er gøy, har savna noen anledninger til å pynte henne:)

Ja, ikke sant man vil jo ha noe fint;)
Jeg spurte på ene kjøp/salg facebookgruppa om noen hadde penkjoler, fikk en del svar. Det er jo noe som ofte er lite brukt og overhodet ikke slitt.
Det blir sikkert 3-4 juleselskaper i tillegg til julaften og nyttårsaften. Det synes jeg bare er gøy, har savna noen anledninger til å pynte henne:)

Sånn sett trur eg det er enklare med jenter. Er veldig masse fint til jenter og mykje tøft til gutter - men lite sånn pent.

Åh må seriøst strikke mer på kjolen om jeg skal bli ferdig til jul...

Vesla her fikk strikket bunad til dåpen. Den er nok litt stor ennå, men håper den passer til jul.

Back
Topp