Juleklær til baby

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som har tenkt på hva dere skal kle opp de små med på julaften?
Kom gjerne mef tips og bilde til noen fine antrekk..
Så at hust & claire har kommet med noe fin tøy..
Andre tips?
Til gutter
ImageUploadedByBV Forum1413995776.471170.jpg
Til jenter
ImageUploadedByBV Forum1413995798.773219.jpg

Har mange kjoler så håper på å bruke noen av dem:p men jeg får se hva jeg finner :)

Vurderer å bruke 17.mai-kjolen hennes, tror faktisk den kan passe! Men må prøve igjen....
Det er en strikka kjole med vidt liv. Eller kanskje en brun kjole vi har.
Har kjøpestopp egentlig, men får se når det nærmer seg da:)

Jeg har arvet en dress i str 80, så håper den ikke er altfor stor når julen kommer.. Ser ikke ut som den er stor i str, så satser på den passer :D

Hun fikk en fin strikkakjole til navnefesten av ei venninne av mamma. Kan ta bilde i morra:) Var salg på barnas hus og kjøpte en kjole fra haust & claire på 70% så da har vi den også :)

Har både dress og bunad i str. 74 etter broren så noe skal det bli.

Jeg strikker en rødkjole til henne. Så har jeg bestilt en bluse, og kjøpt noen søte sko da vi var på ferie :)

Blir en rød kjole, men kjøper når det nærmer seg. :) Skal også kjøpe antrekk til julebildene jeg skal ta

Jeg blir nom å koste på minien noe fra memini ;)

Har noen skjorter, vester og sløyfer nurket har fått i gave for lenge siden som endelig begynner å passe :D Men er jo kjekkest å shoppe selv, så vet aldri ;)
Men dress blir det :)

Røde strikkekjoler,så blir det nattklær utpå kvelden når varmen siger på:-)
Her skal hun legge seg kl 19 som vanlig:) og litt avhengig av hvilken kjole vi så kommer hun nok til å spise i body;)
Vil jo ikke søle på kjolen.

Jeg har ønsket meg en strikkekjole til henne som jeg håper vi kan ha på henne 1. juledag. Julaften er det ikke så farlig med, for da er det bare meg, sambo og svigers. Men 1.juledag kommer hele slekta

Back
Topp