Julekjole

Lille.meg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
JuniJubel2021
Oktoberbarna 2021♡
Junibollene 2023
Hei:-)
Litt tidlig ute, men me dårlig utvalg her i byen så regne æ me juleantrekke må bestilles iår
Nån såm har tips til nån fine kjola såm funke me litt mage til jula? :-)

Hei:)
Litt tidlig ute, men me dårlig utvalg her i byen så regne æ me juleantrekke må bestilles iår
Nån såm har tips til nån fine kjola såm funke me litt mage til jula? :)
Floyd har mye fint!:)

Jeg har kjøpt Part Two viggase kjole ;) ønsket meg en kjole jeg kunne bruke også etter graviditeten :hilarious: den har ikke kommet enda så jeg kan ikke si hvordan den er, men ser hvertfall veldig behagelig ut :angelic:

Har flere litt løse kjoler som passer til jul, så jeg berger bra:) Ved forrige graviditet var jeg jo ganske så gravid i jula med termin i mars, så har til og med to gravid-julekjoler:)

Tenkte jeg skulle bruke noen kjoler jeg allerede har i skapet, men etter å plutselig å ha gått opp 1 kg på noen få dager er det vel ikke helt usannsynlig at de ikke vil passe til julen (tettsittende kjoler). Så veldig fint med tips her :happy:

Hei:)
Nån såm har tips til nån fine kjola såm funke me litt mage til jula? :)
Jeg bestille Celina velvet fra Floyd. Nydelig velour kjole i dyp rødfarge. Sitter kjempe fint over en voksende mage :happy:

Back
Topp