Julekjole

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Noen som vil vise frem for litt inspo? Skal på første julebord 17 november så må snart handle..
 
Den var fin :) bare utsolgt for min størrelse [emoji23][emoji85]
Ååh [emoji85] men de har mange flotte kjoler der, bare litt dyrere enn denne. Zalando har mange fine kjoler også, og lett å returnere varer dit om den blir feil på et vis [emoji4]
 
Har aldri tenkt at jollyroom har mammatøy så må kikke der [emoji16]
 
mulig at du legger ut bilde når du har mottatt den? Det var jo en veldig fin pris på den hvertfall ;)
Må tenke litt på den, er meget kamerasky [emoji28][emoji85] men kan hvertfall gi tilbakemelding om hvordan den er [emoji4]
 
Oi, kom akkurat på at jeg har helt glemt å gi tilbakemelding! [emoji85] unnskyld!!
Kjolen var veldig fin, men ikke så fin uten mage i. Er faktisk usikker på om jeg kommer til å bruke den på julaften da den er litt for stor over magen [emoji21]
 
Dere har ikke noen fine kjoler med litt stretch fra før av dere kan bruke da?[emoji4]
 
Jeg kjøpte meg denne kjolen i blå til julebordet, og håper at magen ikke blir for stor til julaften så jeg kan bruke den da også xsmile4 den er helt nydelig med babymage og jeg har fått masse skryt av den!
Screenshot_20171212-151338.png
 
Den var veldig fin! [emoji126] Kjøpte du den i din vanlige str eller i en str større?
Kjøpte min vanlige størrelse. Den er ganske lang i forhold til mange andre kjoler, så har litt å "vokse i" uten at den skulle bli for kort med en gang - pluss at jeg har kjole å bruke etter svangerskapet også :) På meg ville den blitt for stor rundt brystet i en størrelse større.
 
Jeg kjøpte meg denne kjolen i blå til julebordet, og håper at magen ikke blir for stor til julaften så jeg kan bruke den da også xsmile4 den er helt nydelig med babymage og jeg har fått masse skryt av den!
Vis vedlegget 238593
Jeg kjøpte meg denne kjolen i blå til julebordet, og håper at magen ikke blir for stor til julaften så jeg kan bruke den da også xsmile4 den er helt nydelig med babymage og jeg har fått masse skryt av den!
Vis vedlegget 238593

Hvor har du kjøpt den, klarte ikke helt å finne den? :)
 
Jeg kommer til å presse meg inn i en av mine "gamle" kjoler, satser på at de har stretch nok til at jeg kommer inni med den diiigre tvillingmagen min! :) Gidder ikke kjøpe ny finkjole som kun skal passe i år, magen SKAL vekk etter fødsel! :p
 
Back
Topp