Julekjole

Frkfurnes89

Blir kjent med forumet
Er på jakt etter en fin kjole til å ha på julaften, men syns butikkene har skikkelig dårlig utvalg på mammakjoler.. Noen som har tips til hvor jeg kan finne en fin kjole som ikke koster allverden? :)

Asos har masse fint :) har bestilt meg 3 kjoler der i dag faktisk :p

Jeg kjøpte julekjole på b-young faktisk. De hadde mange fine for slike damer som ikke har kul, men måtte bare prøve, og det var stretch, så den var kjempefin :)

Jeg kjøpte på KappAhl i vanlig dameavdeling. Den var litt stor i størrelsen :-)

Jeg kjøpte på Bik bok, bare litt større str... Men er litt redd jeg kommer til å se ut som en stappa strømpe uansett:p:D

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1448749708.925980.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1448749708.925980.jpg
    92,4 KB · Visninger: 73
Last edited:
3cc5110a5f6fbad7d7d4ad194da09144

Jeg har denne blondekjolen fra mamalicious.no :)

Kjøpte min da jeg var gravid forrige gang, en helt vanlig, sort kjole fra cubus. Ikke preggis, men ganske stretchy :)

Har ikke kjøpt noen ny enda og håper kanskje jeg kan bruke en kjole eller et skjørt som jeg har fra før ☺

Jeg hadde bare en enkel svart til kneet og lange armer fra gina tricot. Hadde en en liten strikketjakke (som brått ble mer en bolero :p ) med paljetter utenpå forrige gang (2 år siden). I år føler jeg meg som en mislykket feit hval, så har ikke lyst til å pynte meg i det hele tatt. :( Er akkurat like langt som sist men...

b*young, har jo floyd sine kjoler som går ned til ankelen, de passer jo alle :p

Back
Topp