Julekalendergave på jobben

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Trenger tips til hva man kan kjøpe som kalendergaver på jobben. Maks 100kr. At det er en litt morsom gave er bare en fordel :)
 
Kjem berre på det standarde: Ein flaske vin, sjokolade, god ost osv :p
 
Det er det jeg gjør også. Men synes det er litt kjedelig i arbeidsgruppa vår (vi er en gjeng tullinger) :p
Skjønner godt, synes det er kjedeleg sjølv :p
Kva med ei morosam bok frå outland?
Eller kanskje ein sånn Harry Potter sjokoladetryllestav eller noko ... :hilarious:
Beste eg kjem på i farta
 
Skjønner godt, synes det er kjedeleg sjølv :p
Kva med ei morosam bok frå outland?
Eller kanskje ein sånn Harry Potter sjokoladetryllestav eller noko ... :hilarious:
Beste eg kjem på i farta
Outland?

Tryllestav. Hahah kan se om jeg finner en pinne jeg kan pakke inn og skrive at det er en tryllestav :p
 
Hahah...
Den passer perfekt! Men den må bestilles :( Skulle hatt den i helga. Men det er en kattearbeidsplass, alle har katt, flere har rasekatten :p
Dei har fysisk butikk i fleire av dei store byane ;)
Så kanskje du har ein outland i nærheita?
 
Et eller annet tull fra kondomeriet? Eller er dere ikke helt der?


Suicide bunnies er jo og gøy. Haha.
 
Mange er nok der. Men jeg bor langt unna et kondomeri :p


Da blir det jo værre :p Ingen erotiske butikker av noe slag? Jaja.


Men du nevner dem er kattemennesker? Kattehårbøyle fra HM eller lignende?
 
Da blir det jo værre :p Ingen erotiske butikker av noe slag? Jaja.


Men du nevner dem er kattemennesker? Kattehårbøyle fra HM eller lignende?

Men så er vi menn og kvinner som jobber der :p derfor jeg synes det er vanskelig. Men jeg finner vel på noe :)
 
Men så er vi menn og kvinner som jobber der :p derfor jeg synes det er vanskelig. Men jeg finner vel på noe :)


Menn kan da også bruke katteørehårbøyle? :p Ellers har de sikkert noe greit på europris i dyreavdelingen. Party Mix er jo populært hos kattene for tiden. Ellers har de sikkert teite kattefigurer på spar kjøp. Eller kattepuslespill på Norli.
 
Jeg har brukt å kjøpe refleks i kalendergave på jobben. Ikke så veldig morsomt, men noe de fleste har brukt for
 
Vi hadde julebord på fredag for en uke siden. Vi hadde pakkeleken og i den ene pakken var det flere pakker som var pakket inn. En boks med julebrus, en julekalender, en klementin, en julemarsipan og et flaxlodd. Det var en koselig gave og noe for alle
 
Back
Topp