Julekalender

Helene...

Forumet er livet
Skal ut og handle ferdig til snuppas pakkekalenderen nå snart, hun skjønner jo ikke noe av det uansett, men vil jo gjerne kjøpe noe fint til henne. [;)]
Foreløpig får hun bodyer, sokker, leker, julepynt, sommerfugler til og ha over senga og bamse. Noen som har andre gode forslag? [:)]

Små pekebøker,hårpynt til hu får masse hår....Tenke tenke tenke.....Driver finner ut selv hva jeg skal kjøpe...

Sånne store byggeklosser, så pakker du inn en og en for hver enkelt dag?..[;)]
Maracas(intrument)..
Hårstæsj..

Tja, kommer ikke på mere faktisk...[8|]

Leah får også kalender..

på lørdagene - 2 stk babykjeks [;)]

og elers er det
-frukt
-bleie (r)
-smokk (er)
-regnbukse (kjøpte ei BAMSE regnbukse på salg for 49,- [:)])
-shampoo
-sokker

Vil ikke gi så masse dill, mer ting ho har bruk for.. Og som ho kunne fått til vanlig.. (om dere skjønner..?)

ORIGINAL: barehege

Leah får også kalender..

på lørdagene - 2 stk babykjeks [;)]

og elers er det
-frukt
-bleie (r)
-smokk (er)
-regnbukse (kjøpte ei BAMSE regnbukse på salg for 49,- [:)])
-shampoo
-sokker

Vil ikke gi så masse dill, mer ting ho har bruk for.. Og som ho kunne fått til vanlig.. (om dere skjønner..?)

denne likte jeg...
Haakon går ikke kalender i år, men det blei 2 pakker for mye til Aksel så da blir det 2 pakker på han da, og det er vaskekluter med disney motiv på..

HOlder på å lage her også, og det går i de hverdagslige ting. Har foreløpig pakket inne:
fruktpure bokser
body
grøtpakke
sokker
smokk
smekker
sinksalve

eg reiste på apoteker og der handlet eg sånne vaskekluter som bar pakket sammen i stå pakker med fine motiv på, badeender, refleksbamse, plaster med fine motiv på og en shampoo.. tenker litt praktisk og[8D] men er ikke helt ferdig enda[:)] 

Back
Topp