Julekalender

Jeg ytrer et diskret ønske om adventskalender til mannen hvert år, men har til gode å få det enda :p
Føler nemlig det blir feil av meg å bruke masse penger på meg selv, han ønsker jo ikke å ha kalender selv :rolleyes:
Årets ønske er i alle fall Rituals Advent Deluxe.

Barna får Legokalendere i år, Minecraft til eldste og The Avengers til minste.
Orker ikke tanken på å lage gavekalender i år, er høygravid om en uke :p

Jeg skal ha L’occitane julekalender, barna har fått hver sin godteri/kinder kalender av besteforeldrene og vi steller til med rampenisse. Prøver å begrense oss, syns det er unødvendig med mange kalendere. Kalenderen er jo for nedtelling, så det holder med en

Vi vurderer kondomeriet sin i år :angelic:

Barna får kindersjokolade-kalender og så vurderer vi rampenissen. Har kjøpt inn en del hobby artikler så skal ha litt juleverksted og div gjennom desember, de får også sikkert en liten gave og to her og der. Men tror ikke de får noe hver dag frem til jul, med unntak av de kindersjokoladene :)

Jeg har fått jentene på tunet sin lakrislykke kalender - mannen får øl kalender.

20 åringen får flax kalender + pakke de lørdagene han er hjemme (jobber turnus), men da får han ting til leiligheten som koster litt (han har nettopp flyttet inn i kårleiligheten vår.

15 åringen får bil kalender.

13 åringen får makeup mekka sin.

10 og 8 åringene som er her annenhver helg,får pakker de dagene de er her - forsker fabrikken sin som de deler på.

5 åringen får lego kalender som jeg lager selv + forsker fabrikken sin sammen med 10 og 8 åringene.

Alle får flax kalender i tillegg + at vi har rampenissen:)

Back
Topp