Julekalender

Vis vedlegget 148814
Øl/vin kalender (kun lørdager istedenfor kvar dag) til mannen. Så fikk eg flax-kalender av han med eit griseflax kvar dag og flax for livet på julaften :) Pluss at vi har kvar sin vanlige flax kalender ;) lillegutt på 7 mnd har kalender frå det lokale idrettslaget.

Koselig det :) Håper du vinner mye penger.
Greit med den typen kalender når de er så små, unødvendig med pakkekalender :)

Så heldig hun er :) Snill mormor. Mannen er sikkert fornøyd han :D
Ja hu et kjempe heldig! Virkelig verdens beste mormor som pakket inn totalt 96 pakker i år for julekalendere til 3 barnebarn og lillesøster :)

Så heldig hun er :) Snill mormor. Mannen er sikkert fornøyd han :D
Ja hu et kjempe heldig! Virkelig verdens beste mormor som pakket inn totalt 96 pakker i år for julekalendere til 3 barnebarn og lillesøster :)

Nei, men kjøpte sjokoladekalender til samboeren og sønnen hans :)

Koselig det :) Håper du vinner mye penger.
Greit med den typen kalender når de er så små, unødvendig med pakkekalender :)
Håper på det eg og ;) flax for livet hadde vært gull :) :) :)
Fullstendig unødvendig med pakkekalender ja... Han er så liten at han hadde vel strengt tatt ikkje trengt kalender i år, men når dei søte små naboungene kom på døra og solgte måtte vi jo nesten kjøpe ;)

Haha! Da får man ordne opp selv ja. Du fortjener det utvilsomt :D
Tusen takk søte du! :D :D
Ja, må man så må man! Er noen år siden sist jeg hadde kalender, men kjøper jeg en kinder til meg så må vel mannen også ha da.. Hvis ikke så er vel min kalender tom idet den kommer inn i huset her :p

Håper på det eg og ;) flax for livet hadde vært gull :) :) :)
Fullstendig unødvendig med pakkekalender ja... Han er så liten at han hadde vel strengt tatt ikkje trengt kalender i år, men når dei søte små naboungene kom på døra og solgte måtte vi jo nesten kjøpe ;)

Det hadde det :D
Ja, det jeg tenkte også. Fint å støtte opp om det lokale :)

Tusen takk søte du! :D :D
Ja, må man så må man! Er noen år siden sist jeg hadde kalender, men kjøper jeg en kinder til meg så må vel mannen også ha da.. Hvis ikke så er vel min kalender tom idet den kommer inn i huset her :p

Haha! Det kan du ikke risikere. Må bli en til hver da :D

Iom. at jeg ikke har laget pakkekalenderen til mini selv så synes jeg det er litt gøy å se hva han får hver dag :) I dag var det en bok som heter "Doprinsen". Vi har akkurat slutta med bleie :p

Så hyggelig å glede han da :D Syns generelt det kan være vanskeligere å glede menn jeg.
Jah.. Helt enig. Men han ble så overrasket da han også fikk kalender, tror han ble litt rørt. Herlig å se altså!!

Iom. at jeg ikke har laget pakkekalenderen til mini selv så synes jeg det er litt gøy å se hva han får hver dag :) I dag var det en bok som heter "Doprinsen". Vi har akkurat slutta med bleie :p

Haha!:p Doprinsen ja :p Sikkert grei motivasjon det.

Back
Topp