Julekalender

Nei :)

Nope.. Men har laget til begge guttene og mannen i huset :-)

Jeg skal kjøpe meg sjøl en kinderkalender fordi jeg ikke får noe fra noen, og aldri fått! :p Hahaha! :p

Flax med mann og en gave hver advent fra mannen :) det er bare snakk om en liten ting. Men betyr mye for meg ❤️

Pakkekalender til guttungen, haribokalender til mannen og flax til meg :)

Æ å typen har pakkekalender :) kjøper annen hverdag til hverandre :) kjøpt en til hunden min å Hehe :)

Nei..
Barna har en sjokoladekalender og en pakke/aktivitetskalender.
Aktivitetene er ikke annet enn bake, dra på svømming, se en film og ha kakao osv..

Har laget øl-kalender med ulike typer øl hver dag til mannen, og mini har fått pakkekalender av bestemor :)

Har en sjokoladekalender til 15kr selv :p

ImageUploadedByBV Forum1449059548.189237.jpg
Øl/vin kalender (kun lørdager istedenfor kvar dag) til mannen. Så fikk eg flax-kalender av han med eit griseflax kvar dag og flax for livet på julaften :) Pluss at vi har kvar sin vanlige flax kalender ;) lillegutt på 7 mnd har kalender frå det lokale idrettslaget.

Her fikk lillemor på 16 mnd pakkekalender av mormoren sin!:) jeg ordnet en pose med twist til mannen fordelt med 2 og 2 biter i 21 gaver. Julebrus i 2 og marsipangris i 1 for adventssøndagene. Har ikke orket tenke tanken på kalender til mannen egentlig så ble lagd i hui og hast på mandag!:p

Her fikk lillemor på 16 mnd pakkekalender av mormoren sin!:) jeg ordnet en pose med twist til mannen fordelt med 2 og 2 biter i 21 gaver. Julebrus i 2 og marsipangris i 1 for adventssøndagene. Har ikke orket tenke tanken på kalender til mannen egentlig så ble lagd i hui og hast på mandag!:p

Så heldig hun er :) Snill mormor. Mannen er sikkert fornøyd han :D

Back
Topp