julekalender

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
pleier dere å ha det?
er 17 år og har forsatt det [:D] syns liksom at det tilhører julen, det er jo så koslig å stå opp om morningen og åpne en luke hver dag i 24 dager [:D]
pleier som regel å ha pakke kalender som mamma lager.
hva pleier dere å ha?
[;)] goood jul [;)]

jeg, gubben og ungene skal ha en sjokolade kalender hver.. det får holde det...hehe

Har alltid hatt san sjokolade kalender. I år kjøpte kjæresten kalender til meg[:)]

Må ha det for det om jeg er 28 [:D] har ikke bestem om det blir kinder eller smartis sinn i år. Kjøpte kinder til mannen og han lille i dag + han lille får pakke kalender.

hehe jeg er 22 og jeg er fortsatt avhengig av julekalendere.. må strømpe på julaften også jeg da [:)]
Mamma er like oppgitt hver gang siden jeg alltid kommer og sier, du må huske å kjøpe julestrømpe til meg..hihi [:D]
Det er jo så kos.. våkner gjerne i 7 tiden jeg, og titter i strømpa.. alltid like mye rart der...hehe [:D][:D]

pleier å ha sjokolade kalender, litt barnslig er det lov å være[:D]! har kjempelyst til å lage en kalender til sambo i år, men hjerne funksjonen står litt fast nå det gjelder å finne små presanger som ikke er alt for dyre!

[:D]Gubben lager pakkekalender til meg, jeg er jo ikke mer enn 35.... Jeg lager til sønnen,24 pakker.-Til bikkja,24 tyggebein med røde sløyfer på.Og til mannen min kjøper jeg en kasse øl,som jeg skriver tall på korken,og pynter flasken med rød sløyfe.Han liker kalenderen sin...(24 øl i en kasse...)

får ikke kalender, men julestrømpe på julaften av mamma! [:)]

ORIGINAL: Micamor

[:D]Gubben lager pakkekalender til meg, jeg er jo ikke mer enn 35.... Jeg lager til sønnen,24 pakker.-Til bikkja,24 tyggebein med røde sløyfer på.Og til mannen min kjøper jeg en kasse øl,som jeg skriver tall på korken,og pynter flasken med rød sløyfe.Han liker kalenderen sin...(24 øl i en kasse...)

Genial kalender du har laget til mannen din! Tror mannen min hadde satt mere pris på en slik kalender, enn den han har fått (han har kun fått den som var i donald!)[:D]

Jeg er 20 å har alltid fått "ting-kalender".. [:D] I år har jeg kjøpt gaver til samboern og han til meg.. Før fikk jeg enten hos tante/fostermor eller hos bestemor.. Gleder meg som en unge til 1 desember[:D] Som forøvrig er under en uke til[:D]

Jeg hadde alltid pakkekalender før, men når jeg fyllte 18 mente mamma at jeg var for gammel. Men med en gang jeg flyttet hjemmefra insisterte hun på å lage likevel [:)] men i år vet jeg ikke om det blir noen sånn kalender. Blir nok bare en sjokoladekalender til meg, og kanskje jeg skal låne micamor sin idé om kalender til samboer [:D] Likte den, hehe

Jeg er 21, og MÅ ha julakalender! Ingen jul uten det![:)]
Samboeren får også hos mammaen sin, masse snop og ting og tang.[;)] Lager også julekalender til mamma for tredje året på rad. Har laget siden jeg flytta hjemmefra. Hun syntes det er så koselig å få. [:)]

Lager også julestrømpe til min kjære og mamma. Er så glad i å gi![:D]

ORIGINAL: Micamor

Den til mannen din var knall bra [:D]
Den må jeg bare hærme etter hvis det er greit????
Får han en øl og en kinder vær dag [:D]

Back
Topp