Julekalender til baby?

Lillemor21

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Augustmødrene 2014
Lager man julekalender til en baby på 4 måneder? Tenker mest for tradisjonens del? Er det noen som har hatt det?

Er vel helt opp til deg selv. Min er nå 9 mnd, men kommer ikke til å ha adventskalender i år i alle fall. Da måtte det i så fall vært en flax-kalender ;)

Nei vi dropper hvertfall det. Tenker kanskje det året han nærmer seg 2 eller 3 :-)

Jeg hadde ikke laget.
Mi var 23 mnd da hun fikk 1.gang.

Vi har ikke gitt vår yngste før i år, han ble 2 år i oktober og hadde blitt rasende om bare storebror fikk!
I fjor brydde han seg ikke om gavene storebror fikk...

Når ungen selv ikke skjønner noe av det ser jeg ikke vitsen. Her var de ca 2 år før de fikk sin første kalender

Gutten min er ett år og får ikke i år kanskje til neste år men ikke sikker på det en gang.

Min eldste fikk den jula før han fylte 3. Han har bursdag i mars. Men var ikke noe han huska om morran/ brydde seg særlig om :p

Vår datter får julekalender for første gang i år. Hun er 2 år i februar. I fjor vurderte vi det ikke engang.

Jeg gidde ikke å lage kalender og åpne den selv;) så min må vente til h*n kan åpne selv

Mi blir å få når hun forstår. Men hunden min får xD hahah... men hun forstår alt xD

• Liker
Reactions: BMC
Nei. I år er første gang hun får og hun er 2,5 år. Jeg syns det ikke er noen vits når de er så små.

Her fikk hun da hun var 2mnd. Men det var av bestemoren sin. Så vi fikk faktisk ting vi trengte. Som sokker, nattøy,bitering og sånn type ting. Tror ikke jeg orker å styre med det før hun skjønner det selv

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøper flax-kalender, det blir ikke noen "ordentlig" kalender før han skjønner greia.

Back
Topp