Julekalender på TV

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Hvilke kalender ser barna deres på TV? Alder?
Julekongen, hvilken alder er det for?

Vi skal se Amalies jul, på DVD. Vi har nemlig ikke faste tider vi ser tv på :)
Jeg er litt vimsete ^^
De er 6 og snart 1 1/2 år.

Tipper det blir julekongen og jul i Skomakergata Caster fra NRK super til tv

Jeg tenkte vi skulle følge med på den nye som heter Tinkas Juleeventyr? Men mine var fullstendig uinteressert i å se den på morgenen idag, så da blir det nok Amalies Jul :happy:

Her blir det amalies jul på DVD. Jeg synes den er veldig koselig også er det en enkel historie som 2 åringen kan skjønne noe av.

Eldste ser julekongen på ipaden. 4åringen bryr seg ikke, og vil helst se slimvideoer på youtube.

Er Amalies jul også på NRK appen altså. Hmm, får la ungene velge. Vi klarer ikke tre Men jeg tror Amalies jul er bedre for yngste, eldste foretrekker julekongen

Takk for svar alle sammen :) Da tror jeg kanskje Amalies jul eller Skomakergaten kan være noe for fireåringen. Begge er på NRK???

Takk for svar alle sammen :) Da tror jeg kanskje Amalies jul eller Skomakergaten kan være noe for fireåringen. Begge er på NRK???
De sendes ikke på NRK men de ligger på appen og kan sees der, eller vi streamer/caster (har cromecast) til tv da.

Vi prøver julekongen i år. Så den ikke sist.

6-åringen vil se jul i svingen også, den har vi på opptak siden en gang før.

Og vi har snøfall på DVD hvis det blir nødvendig.

Skomakergata prøvde vi en gang, men det synes de var grusomt tregt.

Barn i dag synes nok "vår" barnetv er treg og lite spennende :p

Vi ser Amalies jul på nett-TV. Det fenger.

Julekongen orker jeg ikke.

Oppdatering: Prøvde Amalies jul og Skomakergata. Amalies jul slo an og han digget det :) Skomakeren synes han var litt kjedelig, men likte Tøflus godt :p

Back
Topp