Julekalender på tv

Snøfall var jo kjempesøt! Skal lett følge med :) Jr sparket som bare det, så han likte den nok også ;)

Helt enig! Likte den fra første stund så dette blir en fin kalender å følge med på :)

Kult at Nrk har begynt å lage nye kalendere så jevnlig :) Digget Julekongen også :D Litt usikker på om jeg kommer til å være lojal mot Amalies Jul iår. Føles ut som jeg kan alle replikker utenatt haha

Kult at Nrk har begynt å lage nye kalendere så jevnlig :) Digget Julekongen også :D Litt usikker på om jeg kommer til å være lojal mot Amalies Jul iår. Føles ut som jeg kan alle replikker utenatt haha

Haha, ja jeg så første episoden i dag, men får se - merker at jeg har sett amalies jul et par ganger før selv ;p Hadde et lite håp om å se blåfjell men finner det ikke noe sted så da får jeg klare meg uten..

Har ikke fått sett på noe i år :/ Er det som går kl 18 i år no bra?

Haha, ja jeg så første episoden i dag, men får se - merker at jeg har sett amalies jul et par ganger før selv ;p Hadde et lite håp om å se blåfjell men finner det ikke noe sted så da får jeg klare meg uten..

Har du sjekket youtube? Blåfjell er jo også super søt :) Tror kanskje at om jeg ser AJ så blir det flere episoder samtidig et par ganger i uken hehe..

Back
Topp