Snøfall var jo kjempesøt! Skal lett følge med
Jr sparket som bare det, så han likte den nok også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snøfall var jo kjempesøt! Skal lett følge medJr sparket som bare det, så han likte den nok også
![]()
Helt enig! Likte den fra første stund så dette blir en fin kalender å følge med på![]()
Kult at Nrk har begynt å lage nye kalendere så jevnligDigget Julekongen også
Litt usikker på om jeg kommer til å være lojal mot Amalies Jul iår. Føles ut som jeg kan alle replikker utenatt haha
Har ikke fått sett på noe i år :/ Er det som går kl 18 i år no bra?
Haha, ja jeg så første episoden i dag, men får se - merker at jeg har sett amalies jul et par ganger før selv ;p Hadde et lite håp om å se blåfjell men finner det ikke noe sted så da får jeg klare meg uten..
Går amalies jul noen sted på TV da? Det har alltid vært min favoritt og jeg vil gjerne at sønnen min skal få se det![]()
Har du sjekket youtube? Blåfjell er jo også super søtTror kanskje at om jeg ser AJ så blir det flere episoder samtidig et par ganger i uken hehe..
KiiptJa, ligger ikke på youtube som jeg har funnet hvertfall![]()
Både jeg og samboeren liker snøfall, det er den som går på nrk, og den legges ut på nrktv-appenHar ikke fått sett på noe i år :/ Er det som går kl 18 i år no bra?